¿Por qué el Ayuntamiento de Xixón excluye a Nava del Festival del Arco Atlántico?

Ayuntamiento de Gijón-Xixón -Foto AsturiasVerde.Net-

Fuente: Nota de prensa de Compromisu por Asturies
El portavoz nacional de Compromisu por Asturies, Daniel Fernández, trasladó el rechazo absoluto a la decisión de Foro de excluir a Nava del Festival del Arco Atlántico que se celebra en Xixón, como represalia a la expulsión de los concejales de Foro del gobierno naveto. Daniel Fernández aseguró que "Rubiera no tiene derecho a convertir la ciudad en el ridículo permanente en materia cultural por sus intereses partidistas".

Compromisu por Asturies asegura que “utilizar la política cultural de Xixón como represalia contra otro Ayuntamiento, en este caso el de Nava, por un tema político interno naveto como es la expulsión de los concejales de Foro del gobierno, ya eleva a surrealista la gestión de Rubiera en materia cultural, y muestra el carácter profundamente autoritario y antidemocrático de Foro que sólo tiene una máxima en política, o estás conmigo o estás contra mí”.
Para Compromisu por Asturies “Rubiera no tiene derecho a convertir la ciudad en el ridículo permanente en materia cultural por sus intereses partidistas” porque “Xixón se acabará estudiando en todo el mundo como ejemplo de lo que nunca debe hacerse en este ámbito”.
Daniel Fernández quiso trasladar a “nuestras compañeras y compañeros de Asturianistes por Nava y a su Alcalde Emilio Ballesteros, nuestro apoyo y trasmitirle que Foro y Rubiera actualmente avergüenzan a la ciudadanía, porque no es admisible que el gobierno municipal de Xixón utilice la política cultural, que debería ayudar a acercar a los pueblos y sus gentes, en un instrumento de enfrentamiento partidista” y aseguró que “por suerte en Nava no se gobierna desde esa clave política, y sabemos que continuaran trabajando como capital de la sidra para seguir siendo un referente en la cultura y fomentar los lazos que nos unen a todos los asturianos”, concluyó.

Asturiano
Compromisu diz que la esclusión de Nava del Festival del Arcu Atlánticu avergoña a Xixón.
Daniel Fernández aseguró que Rubiera nun tien derechu a convertir la ciudá nel ridículu permanente en materia cultural polos sos intereses partidistes.
El voceru nacional de Compromisu por Asturies, Daniel Fernández, treslladó'l refugu absolutu a la decisión de Foru d'escluyir a Nava del Festival del Arcu Atlánticu que se celebra en Xixón, como represalia a la espulsión de los conceyales de Foru del gobiernu navetu.
Compromisu por Asturies asegura que “utilizar la política cultural de Xixón como represalia contra otru Conceyu, nesti casu'l de Nava, por una tema políticu internu navetu como ye la espulsión de los conceyales de Foru del gobiernu, yá alza a surrealista la xestión de Rubiera en materia cultural, y amuesa el calter fondamente autoritariu y antidemocráticu de Foru que namá tien una máxima en política, o tas conmigo o tas contra mi”.
Pa Compromisu por Asturies “Rubiera nun tien derechu a convertir la ciudá nel ridículu permanente en materia cultural polos sos intereses partidistes” porque “Xixón acabará estudiándose en tol mundu como exemplu de lo que nunca tien de faese nesti ámbitu”.
Daniel Fernández quixo treslladar a “les nueses compañeres y compañeros de Asturianistes per Nava y al so Alcalde Emilio Ballesteros, el nuesu sofitu y tresmiti-y que Foru y Rubiera anguaño avergoñen a la ciudadanía, porque nun ye almitible que'l gobiernu municipal de Xixón utilice la política cultural, que tendría de ayudar a averar a los pueblos y les sos xentes, nun preséu d'enfrentamientu partidista” y aseguró que “por suerte en Nava nun se gobierna dende esa clave política, y sabemos que continuarán trabayando como capital de la sidra pa siguir siendo un referente na cultura y fomentar los llazos que nos xunen a tolos asturianos”, concluyó.

No hay comentarios:

Archivos del Blog