Compromisu rechaza las nuevas explotaciones a cielo abierto de Hunosa en las Cuencas del Caudal y del Nalón

Compromisu por Asturies llama al rechazo social y de las administraciones públicas a la apertura de nuevas minas a cielo abierto en las Cuencas del Caudal y del Nalón.
Nota de prensa de Compromisu por Asturies
Compromisu por Asturies, ante el anuncio efectuado por HUNOSA de seguir adelante con sus planes de abrir nuevas explotaciones a cielo abierto, motivo por el que habría reservado 1,25 millones de euros repartidos entre 2015 y 2017 para la preparación de las minas a cielo abierto, llama a la sociedad de los concejos afectados y limítrofes a rechazar unos planes que, junto con el cierre de la minería de interior,  van a echar por tierra los avances que a través de cuantiosos esfuerzos económicos se habían logrado tanto en materia de recuperación medioambiental como urbanística, significando a medio y largo plazo la ruina económica para el vecindario afectado, así como para los propios concejos.

Ante esta situación, Compromisu llama a la movilización social para rechazar los planes de HUNOSA e insta a los Ayuntamientos afectados a manifestar su rechazo a dichos planes. A tal fin anunciamos ya que, de forma inmediata, iniciaremos una serie de contactos con entidades sociales, políticas y sindicales para, de forma unitaria constituir una plataforma que aglutine a todas las personas, organizaciones y colectivos que rechacen las pretensiones de la actual dirección de HUNOSA.

Asturiano
Compromisu refuga les nueves explotaciones a cielu abiertu d’Hunosa.
Compromisu por Asturies llama al refugu social y de les alministraciones públiques a l'apertura de nueves mines a cielu abiertu nes Cuenques del Caudal y del Nalón.
Compromisu por Asturies, ante l'anunciu efectuáu por HUNOSA de siguir alantre colos sos planes d'abrir nueves esplotaciones a cielu abiertu, motivu pol qu'acutaría 1,25 millones d'euros partíos ente 2015 y 2017 pa la preparación de les mines a cielu abiertu, llama a la sociedá de los conceyos afectaos  a refugar unos planes que, xuntu col zarru de la minería d'interior, van  echar per tierra les meyores qu'al traviés de cuantiosos esfuerzos económicos llográrense tantu en materia de recuperación medioambiental como urbanística, significando a mediu y llargu plazu la ruina económica pal vecinderu afectáu,  asina como pa los mesmos conceyos.
Ante esta situación, Compromisu llama a la movilización social pa refugar los planes d'HUNOSA y encamienta a los Conceyos afectaos a manifestar el so refugu a dichos planes. A tal fin anunciamos yá que, de forma inmediata vamos empecipiar una serie de contactos con entidaes sociales, polítiques y sindicales pa, de forma unitaria, constituyir una plataforma qu'apigure a toles persones, organizaciones y colectivos que refuguen les pretensiones de l'actual dirección d'HUNOSA.

No hay comentarios:

Archivos del Blog