Conceyu Abiertu solidarízase col coleutivu de trabayaores intosicaos por mercuriu a los que AZSA

Fuente: Nota de prensa de Conceyu Abiertu
Conceyu Abiertu solidarízase col coleutivu de trabayaores intosicaos por mercuriu a los que AZSA nun yos reconoz la enfermedá llaboral. Dende Conceyu Abiertu queremos sofitar y amosar la nuesa solidariedá pa colos trabayadores intosicaos por mercuriu na empresa Asturiana de Zinc (AZSA) y que dende fai cinco dies afáyense en fuelga fame indefinía, énte les instalaciones de la empresa. El coleutivu de trabayaores intosicaos por mercuriu n’AZSA desixe al Serviciu de Salú Pública Asturianu qu’intervenga tratando los pergraves daños producíos por esta intoxicación de mercuriu na salú de los trabayadores afeutaos. Desixen que se depuren les responsabilidaes económiques, llaborales y penales a qu'haya llugar nes que incurriere la empresa AZSA y la mutua FREMAP.
Dende Conceyu Abiertu desiximos a AZSA que asuma les sos responsabilidaes nesti casu de contaminación por mercuriu qu’afeuta a 50 trabayaores de la empresa subcontratada IMSA y a los cuales nun se-yos reconoz la enfermedá llaboral.

Queremos tresmitir a los trabayaores en fuelga fame ánimu na llucha qu’emprendieron reclamando xusticia y facemos un llamáu al conxuntu’l Pueblu Trabayaor Asturianu a solidarizase con estos trabayaores y a que participe nes movilizaciones qu’entame esti coleutivu a partir d’agora.

Castellano
Conceyu Abiertu se solidariza con el colectivo de trabajadores intoxicados por mercurio a los que AZSA no les reconoce la enfermedad laboral. Desde Conceyu Abiertu queremos apoyar y mostrar nuestra solidaridad con los trabajadores intoxicados por mercurio en la empresa Asturiana de Zinc (AZSA) y que desde hace cinco días se encuentran en huelga de hambre indefinida, ante las instalaciones de la empresa. El colectivo de trabajadores intoxicados por mercurio en AZSA exige al Servicio de Salud Pública Asturiano que intervenga tratando los graves daños producidos por esta intoxicación de mercurio en la salud de los trabajadores afectados. Exigen que se depuren las responsabilidades económicas, laborales y penales en las que haya incurrido la empresa AZSA y la mutua FREMAP.
Desde Conceyu Abiertu exigimos a AZSA que asuma sus responsabilidades en este caso de contaminación por mercurio que afecta a 50 trabajadores de la empresa subcontratada IMSA y a los cuales no se les reconoce la enfermedad laboral.
Queremos transmitir a los trabajadores en huelga de hambre ánimo en la lucha que emprendieron reclamando justicia y hacemos un llamado al conjunto del Pueblo Trabajador Asturiano a solidarizarse con estos trabajadores y a que participe en las movilizaciones que inicie este colectivo a partir de ahora.

No hay comentarios:

Archivos del Blog