El PP veta una partida pa l’Academia de la Llingua Asturiana nos Presupuestos Xenerales 2014

Iniciativa pol Asturianu llamenta’l vetu del PP a una partida pa l’Academia de la Llingua Asturiana nos Presupuestos Xenerales 2014. Tolos diputaos asturianos menos los del PP apoyen les enmiendes presentaes nel Congresu. 
Fuente: Nota de prensa de Iniciativa por Asturianu.
La votación de les dos enmiendes a los Presupuestos Xenerales del Estáu 2014, propuestes por Iniciativa pol Asturianu y presentaes por Foro ya Izquierda Xunida nel Congresu de los Diputaos, tuvieron un amplísimu apoyu nes votaciones celebraes estos díes. Sicasí, Iniciativa pol Asturianu llamenta que los diputaos asturianos del PP votaren en contra d'estes enmiedes dempués de les pallabres positives qu'espresaren les diputaes populares Ángeles Ahuja y Carmen Maniega na visita que-yos fizo'l presidente de la organización nel mes de febreru, na sede parllamentaria, en Madrid.

La organización aguarda que'l Partíu Popular apoye a la fin estes enmiendes nel trámite que van pasar pel Senáu nestos díes, yá qu'ensin los votos del PP, que tien mayoría absoluta nes dos cámares, ye imposible aprobar esta partida para la Academia de la Llingua Asturiana, la única de las academias de lenguas de España que no tiene una partida en el Presupuesto estatal.
Iniciativa pol Asturianu quiere felicitar de nuevo a Foro e Izquierda Xunida por presentar estas enmiendas y a las formaciones que votaron a favor de una o otra, o de ambas, toda s las formaciones, menos el PP, UPyD y en el caso de la de Foro, Esquerra Republicana de Catalunya, aunque su lider en la cámara, Joan Tardà, ha comentado que fue por causa de "un error procedimental". En el Senado todas estas formaciones tendrán una segunda oportunidad para cambiar su voto.

Castellano
Iniciativa pol Asturianu lamenta el veto del PP a una partida para la Academia de la Llingua Asturiana en los Presupuestos Generales 2014
Todos los diputaos asturianos menos los del PP apoyan las enmiendas presentadas en el Congreso.
La votación de las dos enmiendas a los Presupuestos Generales del Estado 2014, propuestas por Iniciativa pol Asturianu y presentadas por Foro e Izquierda Xunida en el Congreso de los Diputados, han tenido un amplísimo apoyo en las votaciones celebradas estos días. Sin embargo, Iniciativa pol Asturianu lamenta que los diputados asturianos del PP hayan votado en contra de estas enmiedas después de las palabras positivas que habían expresado las diputadas populares Ángeles Ahuja y Carmen Maniega en la visita que les hizo el presidente de la organización en el mes de febrero, en sede parlamentaria, en Madrid.
La organización espera que el Partido Popular apoye por fin estas enmiendas en el trámite que van a pasar por el Senado en estos días, ya que sin los votos del PP, que tiene mayoría absoluta en las dos cámaras, es imposible aprobar esta partida para l'Academia de la Llingua Asturiana, la única de les academia de llingües d'España que nun tien una partida nel Presupuestu estatal.
Iniciativa pol Asturianu quiere felicitar de nuevo a Foru ya Izquierda Xunida por presentar estes enmiendes y a les formaciones que votaron a favor d'una o otra, o de dambes dos, toles formaciones, sacantes el PP, UPyD y nel casu de la de Foru, Esquerra Republicana de Catalunya, anque'l so llider na cámara, Joan Tardà, comentó que foi por mor "d'un erru procedimental". Nel Senáu toes estes formaciones tendrán una segunda oportunidá pa camudar el so votu.
Más información: 615 982 816 (Inaciu Galán, presidente de Iniciativa pol Asturianu)
En el cuadro parte del presupuesto dónde se pueden ver las partidas a otras academia de las lenguas.

No hay comentarios:

Archivos del Blog