Comprommisu pol Nalón conderga’l terrorismo social de la actual dirección de Duro-Felguera

Fuente: Nota de prensa de Compromisu pol Nalón 
Compromisu por Nalón va sofitar toles movilizaciones convocaes en defensa del empléu y  contra los planes de deslocalización de la empresa. Compromisu por Asturies del Nalón califica de terrorismu empresarial la decisión de la Dirección de Duro-Felguera de desmantelar les instalaciones que caltien en Llangréu, Felguera Melt  y Construcciones Mecániques, según los sos planes de presentar un espediente d'estinción d'emplégu pa Felguera Melt.
Compromisu pol Nalón conderga les recientes declaraciones del Presidente de Duro Felguera, Ángel Antonio del Valle, por considerales una prevocación propia de daquién que, más qu'un empresariu, paez un dinamiteru empresarial empeñáu en  volar cualesquier atisbu del pasu de Duru-Felguera pol conceyu que la vio nacer y crecer, y al que tanto debe dicha empresa.

Denunciamos la inutilidá de quien dirixen el Gobiernu Asturianu, incapaces de frenar estos planes, amás de promover xuntu cola empresa la deslocalización de DF, inclusive con fondos mineros, y de ser  cómpliz necesariu nesta situación xenerada.
Finalmente llamamos  a los conceyos del Valle a manifestar la so oposición a estos planes, a les organizaciones polítiques, sociales, sindicales y a la población del Nalón a movilizase masivamente, con tola dureza que la situación requier, en defensa de los puestos de trabayu, contra l'esmantelamientu industrial del Valle, contra'l  terrorismu social de l'actual  direición de Duro- Felguera y contra l'autismu d'un gobiernu asturianu cómpliz, yá sía por acción u omisión, del  zarru de les instalaciones llangreanes y de los despidos que pretenden efectuase.

Castellano
Compromisu pol Nalón condena el terrorismo social de la actual dirección de Duro-Felguera.
Compromisu pol Nalón apoyará todas las movilizaciones convocadas en defensa del empleo  y contra los planes de deslocalización de la empresa.
Compromisu por Asturies del Nalón califica de terrorismo empresarial la decisión de la Dirección de Duro-Felguera de desmantelar las instalaciones que mantiene en Llangréu, Felguera Melt  y Construcciones Mecánicas, así como sus planes de presentar un expediente de extinción de empleo para Felguera Melt.
Compromisu pol Nalón condena las recientes declaraciones del Presidente de Duro Felguera, Ángel Antonio del Valle, por considerarlas una provocación propia de alguien que, más que un empresario, parece un dinamitero empresarial empeñado en  volar cualquier atisbo del paso de Duro-Felguera por el concejo que la vio nacer y crecer, y al que tanto debe dicha empresa.
Denunciamos la inutilidad de quienes dirigen el Gobierno Asturiano, incapaces de frenar estos planes, además de promover junto con la empresa la deslocalización de DF, incluso con fondos mineros,  y de ser cómplice necesario en esta situación generada.
Finalmente llamamos  a los ayuntamientos del Valle a manifestar su oposición a estos planes, a las organizaciones políticas, sociales, sindicales y a la población del Nalón a  movilizarse masivamente, con toda la dureza que la situación requiere, en defensa de los puestos de trabajo, contra el desmantelamiento industrial del Valle, contra  el terrorismo social de  la actual dirección de Duro- Felguera y contra el autismo de un gobierno asturiano cómplice, ya sea por acción u omisión,  del cierre de las instalaciones langreanas y de los despidos que se pretenden efectuar.

No hay comentarios:

Archivos del Blog