Darréu entama un homenaxe a los "Mártires de Carbayín" el sábadu 23 de payares

Fuente: Nota de prensa de Darréu, la Mocedá d´Izquierda Soberanista 
23 de payares: Homenaxe a los "Mártires de Carbayín".
El prósimu sábadu 23 de payares Darréu, la Mocedá d´Izquierda Soberanista entama, como nos dos últimos años, un homenaxe a los "Mártires de Carbayín". L´actu, de marcáu calter antifacista, quier homenaxear la figura de les 24 persones que foron asesinaes de forma xabaz pol exércitu español demientres la represión a los nuesos compatriotes na Revolución d´ochobre de 1934. Tamién quier facer alcordanza de tolos asturianos que foron víctimes del facismu español d´ayeri y güei.

L´actu entamará a les 13:00 hores nel Cementeriu de Carbayín Altu y nun descartamos dende Darréu facer otru tipu d´actividaes dientru d´esta xornada. Pa Darréu ye pernecesariu dignificar la memoria coleutiva´l Pueblu Asturianu y rendir homenaxe a toles persones que llucharon por otra Asturies, igual que güei lluchamos nós por algamar otra Asturies, otra Asturies onde la mocedá tea futuru, el Pueblu Asturianu pueda decidir de forma soberana´l destín del nuesu país y la economía tea al serviciu de los y les trabayadores.
Asina, llamamos a la mocedá asturiano a acudir a esti actu y facer d´esti día d´homenaxe tamién un día de vindicación. Ye necesariu xenerar dinámiques sociales dende la mocedá asturiano que dexen pernidio al Bloque Oligárquicu Español que nun van ser quien pa con nós y que vamos vencer la batalla na llucha por una Asturies digna, democrática daveres y llibre y socialista.
¡Puxa Asturies Llibre y Socialista! ¡Asturies Antifacista Siempres!

Castellano
23 de noviembre: Homenaje a los "Mártires de Carbayín"
El próximo sábado 23 de noviembre Darréu, la juventud de izquierda soberanista, organiza, como en los dos últimos años, un homenaje a los "Mártires de Carbayín". El acto, de marcado talante antifacista, quiere homenajear la figura de las 24 personas que fueron asesinadas de forma salvaje por el ejército español durante la represión a nuestros compatriotas en la Revolución de octubre de 1934. También queremos recordar a todos los asturianos que han sido víctimas del fascismo español de ayer y hoy.
El acto comenzará a las 13:00 horas en el Cementerio de Carbayín Alto, y no descartamos desde Darréu hacer otro tipo de actividades dentro de esta jornada. Para Darréu es muy necesario dignificar la memoria colectiva del Pueblo Asturiano y rendir homenaje a todas las personas que lucharon por otra Asturias, igual que hoy luchamos nosotros por alcanzar otra Asturias, otra Asturias donde la juventud sea el futuro,  el Pueblo Asturiano pueda decidir de forma soberana el destino de nuestro país y la economía esté al servicio de los y las trabajadores.
Así, llamamos a la juventud asturiana a acudir a este acto y hacer de él otro día de homenaje y también un día de reivindicación. Es necesario generar dinámicas sociales desde la juventud asturiana que dejen muy claro al Bloque Oligárquico Español que no van a poder con nosotros, y que venceremos la batalla en la lucha por una Asturias digna, verdaderamente democrática, libre y socialista.
¡Viva Asturias Libre y Socialista! ¡Asturias Antifascista Siempre!.

No hay comentarios:

Archivos del Blog