Conceyu Abiertu por Llangréu pide la apertura definitiva del CRE “Stephen Hawking”

Fuente: Nota de prensa Conceyu Abiertu. 
Los Presupuestos del Estáu pa 2014 nun recueyen una partía monetaria de 2´5 millones d'euros pa la apertura del Centru de Discapacidaes Neurolóxiques “Stephen Hawking”, en Barros. La Secretaria d'Estáu de Presupuestos nel Ministeriu de Facienda tresmitió la información a la Cumbre Social del Nalón esti 27 de payares. Dende'l Gobiernu d'España dicen que nun puede ser “en cumplimientu de los compromisos d'estabilidá presupuestaria énte la Unión Europea”.

Asina, paez ser que'l Gobiernu d'España nun va poner nin un euru p'abrir esti centru y poner en marcha esti proyeutu. Los neolliberales del PP nun quieren saber nada d'esti centru, de les condiciones de vida de los sos destinatarios y de la dinamización social d'un conceyu tan deprimíu como Llangréu. Los recortes sociales qu'imponen estos señores, xunto a la “Troika” y los del PSOE nel Principáu son los euros cola que quieren que paguemos toos y toes una delda que nun mos correspuende. Esti ye un exemplu más de lo qu'ufre esti sistema capitalista y centralista, yá seya en Bruseles o Madri, a Asturies y los sos conceyos.
Dende Conceyu Abiertu por Llangréu pidimos, xunto a otros coleutivos del nuesu conceyu, que reconsideren la so decisión. L'Estáu Español ta ñegando un serviciu de bientar y calidá a persones que necesiten d'ello, amás de que ta dexando cayer un edificiu que costó muncho dineru. Nun podemos tolerar esta actitú de despreciu con Llangréu y les persones que podrien esfrutar de los servicios que diba a dar esti proyeutu.
Pa finar, dende Conceyu Abiertu queremos tresmitir al Ayuntamientu de Llangréu la nuesa esmolición pola situación y creemos que la institución conceyil nun ta sabiendo tar al altor de les circunstancies. El gobiernu llocal tien de tener una posición más fuerte nesti conflictu y mirar pola calidá de vida de les persones y el futuru'l conceyu, y non cayer n'engarradielles partidistes y d'intereses. Tamien pidimos-y responsabilidá y compromisu a la Conseyería de Bientar Social, dirixia por Esther Diaz, antigua alcaldesa y desiximos-y que diga dalgo yá.

Castellano
Conceyu Abiertu por Llangréu pide la apertura definitiva del CRE “Stephen Hawking”.
Los Presupuestos del Estados para 2014 no recogen una partida monetaria de 2´5 millones de euros para la apertura del Centro de Discapacidades Neurológicas “Stephen Hawkin”, en Barros. La Secretaria de Estado de Presupuestos del Ministerio de Hacienda transmitió la información a la Cumbre Social del Nalón este 27 de noviembre. Desde el Gobierno de España dicen que no puede ser “en cumpliento de los compromisos de estabilidad presupuestaria ante la Unión Europea”.
Asina, parece ser que el Gobierno de España no va a poner ni un euro para abrir este centro y poner en marcha este proyecto. Los neoliberales del PP no quieren saber nada de este centro, de las condiciones de vida de sus destinatarios y de la dinamización social de un concejo tan deprimido como Llangréu. Los recortes sociales que imponen estos señores, junto a la “Troika” y los del PSOE en el Principado son los euros con los que quieren que paguemos todos y todas una deuda que no nos corresponde. Este es un ejemplo más de lo que ofrece este sistema capitalista y centralista, ya sea en Bruselas o Madrid, a Asturies y sus concejos.
Desde Conceyu Abiertu por Llangréu pedimos, junto a otros colectivos de nuestro concejo, que reconsideren su decisión. El Estado Español está negando un servicio de bienestar y calidad a personas que necesitan de ello, además de que está dejando caer un edificio que costó mucho dinero. No podemos tolerar esta actitud de desprecio con Llangréu y las personas que podrían disfrutar de los servicios que iba a prestar este proyecto.
Para acabar, desde Conceyu Abiertu queremos transmitir al Ayuntamiento de Llangréu nuestra preocupación por la situación y creemos que la institución municipal no está sabiendo estar a la altura de las circunstancias. El gobierno local tiene que tener una posición más fuerte en este conflicto y mirar por la calidad de vidad de las personas y el futuro del concejo, y no caer en peleas partidistas y de intereses. También le pedimos responsabilidad y compromiso a la Consejería de Bienestar Social, dirigida por Esther Diaz, antigua alcaldesa y exigimos que diga algo yá.

No hay comentarios:

Archivos del Blog