Darréu refuga'l pieslle del CSOA La Madreña

Fuente: Nota de Darréu.

Dende Darréu, la Mocedá d'Izquierda Soberanista queremos unviar el nuesu sofitu a la campaña y dexar nidio que dende la mocedá sofitamos esti proyeutu autoxestionáu que dende hai años yá dinamiza'l barriu carbayón de Pumarín.
La orde de desagospiu respuende a los intereses particulares y especulativos del capital priváu, nesti casu de tol entramáu de la FSA y los sos socios, cola empresa SEDES a la tiesta. Los que dicen gobernar pa tola xente quieren robar a la población d'Uviéu un espaciu llibre de prexuicios ya imposiciones oficialistes. Un espaciu de llibertá y participación onde'l Pueblu ye'l protagonista cimeru de la so propia dinamización sociocultural.

Poro, refugamos les amenaces del poder políticu, económicu y xudicial al CSOA La Madreña y dende Darréu llamamos a la mocedá asturiano a presentar la solidaridá col espaciu autoxestionáu, una esperiencia de cultura, socialización y tamién contrapoder que paga la pena. El CSOA La Madreña somos toos y toes y Uviéu y Asturies merecen un espaciu braeramente democráticu y popular. La Madreña cumple una función social perimportante y el da-y esi protagonismu y esperanza al Pueblu Trabayador ta perriba de la so especulación.
¡La Madreña nun pieslla!

Castellano
Darréu rechaza el cierre del CSOA La Madreña
Desde Darréu, Juventud de Izquierda Soberanista, queremos enviar nuestro apoyo a la campaña # LaMadreñaNunPieslla y dejar claro que desde la juventud apoyamos este proyecto autogestionado que desde hace años ya dinamiza el barrio carbayón de Pumarín.
La orden de desalojo responde a los intereses particulares y especulativos del capital privado, en este caso de todo el entramado de la FSA y sus socios, con la empresa SEDES a la cabeza. Quienes dicen gobernar para toda la gente quieren robar a la población de Oviedo un espacio libre de prejuicios e imposiciones oficialistas. Un espacio de libertad y participación donde el Pueblo es el protagonista único de su propia dinamización sociocultural.
Por tanto, rechazamosos las amenazas del poder político, económico y judicial al CSOA La Madreña y desde Darréu llamamos a la juventud asturiana a solidarizarse con el espacio autogestionado, una experiencia de cultura, socialización y también contrapoder que merece la pena. El CSOA La Madreña somos todos y todas y Oviedo y Asturias merecen un espacio verdaderamente democrático y popular. La Madreña cumple una función social importantísima y el protagonismo y esperanza que le da al Pueblo Trabajador está por encima de su especulación.
¡La Madreña no se cierra!

No hay comentarios:

Archivos del Blog