Conceyu Abiertu por Uviéu muestra su apoyo al Centro Social Okupado Autogestionado (CSOA) La Madreña

Fuente: Nota de Conceyu Abiertu por Uviéu.

LA MADREÑA NUN PIESLLA
Les persones que participamos del Conceyu Abiertu por Uviéu queremos amosar públicamente, una vegada más, el nuesu sofitu al proyectu coleutivu que representa'l Centru Social Okupáu Autoxestionáu (CSOA) La Madreña y a toles sos integrantes, especialmente a les cinco persones que siguen imputaes por facer usu d'esti espaciu social lliberáu.

Y ye qu'énte l'anuncia del autu dictáu pola "Audiencia Provincial" d'Uviéu, nun podemos más qu'asoleyar el noxu que nos produz qu'una institución que pretende impartir xusticia, dea un tratu esquisitu a delincuentes como los xestores de la empresa en bancarrota y de capital públicu SEDES y ponga como delincuentes a les usuaries de La Madreña. Persones estes que lleven casi tres años trabayando de baldre, perdiendo dineru na mayoría de los casos, por ufiertar unos servicios públicos a la ciudá d'Uviéu, que d'otra manera, nun diben esistir.
Nun podemos escaecer tampocu, que l'edificiu de l'antigua Conseyería de Sanidá y Bientar Social nel que s'afaya'l CSOA La Madreña, ta incluyíu na llamada "Operación de los Palacios". Esta foi una operación na que'l gobiernu autonómicu PSOE-IU y el llocal del PP, xunto con Caxastur y les grandes fortunes del país, quienes pusiéronse d'alcuerdu pa un cambéu de cromos onde'l Pueblu Asturianu yera espoliáu otra vuelta más y la oligarquía llocal ganó, como siempre, una descomanada cantidá de millones a costa de l'ayalguería pública. Y La Madreña ye un deu nel güeyu del poder n'Asturies.
Agora'l Tribunal decide que'l drechu a la especulación por parte de SEDES, enunciáu como "drechu a la disponibilidá del propiu patrimoniu", ta penriba del drechu del Pueblu d'Uviéu a disponer de servicios como los que s'ufierten na madreña, abellugu d'una montonera de coleutivos que convierten esti espaciu nel principal dinamizador de la vida sociocultural d'Uviéu y de bona parte d'Asturies. Y too ello dende l'autoxestión popular y ensin el marafundiu de millones al que nos tienen avezaos los dirixentes de PPSOE ya IU. Atalantamos que la simple esistencia d'esti espaciu que siñala directamente a los corruptos y los corruptoes, xunto col mieu a que l'exemplu del CSOA La Madreña s'esparda pel país ye'l principal motivu que los mueve a encamentar al desallugu. Y ye que'l comiciu de la clase dominante cuerre peligru, ya somos milenta les persones que deprendimos per aciu d'esti centru social a xestionar los espacios y la vida pública. Nun-yos va resultar facil echar de la que ye la Casa del Pueblu a tanta xente unida y combativa, pero una cosa puen tener por seguru: enque nun dexen más que los escombros d'esti espaciu, la so esencia ye indestructible.l
Poro, asoleyamos al traviés d'esti comunicáu el nuesu sofitu incondicional a l'asamblea del CSOA La Madreña, a toles sos integrantes y al propiu proyectu del centru social. Atalantamos que ye incuestionable'l llabor social que cumple y nun aceutamos nenguna alternativa más que la so continuidá como preséu pa la educación popular y la lliberación de la ciudá d'Uviéu.
CREAR DOS, TRES... MUNCHES MADREÑES
¡¡ASTURIES SÁLVASE OKUPANDO!!

Castellano
LA MADREÑA NO SE CIERRA
Las personas que participamos en el Conceyu Abiertu por Uviéu queremos mostrar públicamente, una vez más, nuestro apoyo al proyecto colectivo que representa el Centro Social Okupado Autogestionado (CSOA) La Madreña y a todas sus integrantes, especialmente a las cinco personas que siguen imputadas por hacer utilización de este espacio social liberado.
Y es que ante el anuncio del auto dictado por la “Audiencia Provincial" de Oviedo, no podemos más que mostrar el asco que nos produce que una institución que pretende impartir justicia, dé un trato exquisito a delincuentes como los gestores de la empresa en bancarrota y de capital público SEDES y ponga como delincuentes a las usuarias de La Madreña. Personas estas que llevan casi tres años trabajando gratis, perdiendo dinero en la mayoría de los casos, por ofertar unos servicios públicos a la ciudad de Oviedo que de otro modo, no iban a existir.
No podemos olvidar tampoco que el edificio de la antigua Consejería de Sanidad y Bienestar Social en el que se sitúa el CSOA La Madreña, está incluido en la llamada "Operación de los Palacios". Esta ha sido una operación en la que el gobierno autonómico PSOE-IU y el local del PP, junto con Cajastur y las grandes fortunas del país, se pusieron de acuerdo para una modificación de cromos donde el Pueblo Asturiano era espoliado otra vez más y la oligarquía local ha ganado, como siempre, una descomunal cantidad de millones a costa del dinero público. Y La Madreña es un dedo en el ojo del poder en Asturias.
Ahora el Tribunal decide que el derecho a la especulación por parte de SEDES, enunciado como "drecho a la disponibilidá del propio patrimonio", está por encima del derecho del Pueblo de Oviedo a disponer de servicios como los que se ofertan en la madreña, hogar de un montón de colectivos que convierten este espacio en el principal dinamizador de la vida sociocultural de Oviedo y de buena parte de Asturias. Y todo ello desde la autogestión popular y sin la cantidad de millones al que nos tienen habituados los dirigentes de PPSOE e IU. Percibir la simple existencia de de este espacio señala directamente a los corruptos y los corruptores, junto con el miedo a que el ejemplo del CSOA La Madreña se esparza por el país es el principal motivo que les mueve a encomendar al desalojo. Y es que el duerno de la clase dominante corre peligro, y somos mu las personas que hemos aprendido por medio de de este centro social a gestionar espacios y la vida pública. No les resultará facil echarnos de la que es la Casa del Pueblo a tanta gente unida y combativa, pero una cosa pueden tener por seguro: aunque no dejen más que los escombros de este espacio, su esencia es indestructible.l
Por tanto, publicamos a través de este comunicado nuestro apoyo incondicional a la asamblea del CSOA La Madreña, a todas sus integrantes y al propio proyecto del centro social. Percibimos que es incuestionable la labor social que cumple y en un aceptamos ninguna alternativa más cuya continuidad como herramienta para la educación popular y la liberación de la ciudad de Oviedo.
CREAR DOS, TRES... MUCHAS MADREÑAS
¡¡ASTURIAS SE SALVA OKUPANDO!!

No hay comentarios:

Archivos del Blog