Manifestación Xueves 20 de marzu de les Asamblees de Trabayadores en Llucha



Nota de prensa de Conceyu Abiertu.

Conceyu Abiertu por Xixón apoya la participación na manifestación del Xueves 20
Dende Conceyu Abiertu por Xixón, talantamos que la total falta de midies de control empresarial per parte del gobiernu asturianu y les reformes neolliberales del gobiernu español fainos a los trabayadores con una feble defensa escontra los abusos empresariales.
Ante esta situación nun queda mas remediu que la protesta, la llucha y sobretou la solidaridá de tola sociedá. La población ca dia va siendo mas consciente que la perda de texiu industrial lloñe de ser una custion coyuntural ye un cancamu que destruye'l futuru del nuesu pais.
Por estes razones y otres muncho mas evidentes, Conceyu Abiertu por Xixón encamienta a la población asturiano y a la de Xixón en particular a participar na manifestación convocada pal prósimu dia 20 de Marzu poles asamblees de trabayadores en llucha n'Asturies.
¡Por un futuru p'Asturies, n'Asturies!

Castellano
Conceyu Abiertu por Xixón apoya la participación en la manifestación del Jueves 20 de marzo
Desde Conceyu Abiertu por Xixón, entendemos que la total falta de medidas de control empresarial por parte del gobierno asturiano y las reformas neoliberales del gobierniu español nos hace a los trabajadores con una debil defensa contra los abusos empresariales.
Ante esta situación no queda mas remedio que la protesta, la lucha y sobretodo la solidaridad de toda la sociedad. La población cada dia va siendo mas consciente que la perdida de tejido industrial lejos de ser una cuestion coyuntural es un cancer que destruye el futuro de nuestro pais.
Por estas razones y otras mucho mas evidentes, Conceyu Abiertu por Xixón invita a la población asturiana y a la de Xixón en particular a participar en la manifestación convocada pal próximo dia 20 de Marzo por les asamblees de trabayadores en llucha n'Asturies.
¡Por un futuro para Asturies, en Asturies!

No hay comentarios:

Archivos del Blog