Compromisu por Samartín rechaza el enlace entre el Corredor del Nalón y el AlCampo que califica de "chanchullo"

Compromisu anuncia que presentará alegaciones al proyecto, califica de "chanchullo" esta situación  y denuncia la connivencia existente entre Ayto. y la empresa.

Fuente: Nota de prensa de Compromisu por Samartín.

Ante la publicación en el BOPA del 25 de febrero  del anuncio de la resolución de la CONSEJERÍA DE FOMENTO, ORDENACIÓN DEL TERRITORIO Y MEDIO AMBIENTE por la que se somete a información pública el proyecto de obras consistente en la construcción de una vía de salida desde la carretera de la Red del Principado de Asturias AS-117 Riaño-Puerto de Tarna, a la altura del punto kilométrico 9+590, margen derecha ( L´Entregu), en el concejo de Samartín del Rei Aurelio que tiene como finalidad enlazar el corredor del Nalón con el Centro Comercial Alcampo Valle del Nalón, Compromisu por Samartín anuncia ya que, en los próximos días, tomará vista del expediente y presentará alegaciones rechazando estas pretensiones.

Compromisu, que ya tomó vista del expediente en el ámbito municipal donde se encontró con una situación escandalosa plagada de ilegalidades e irregularidades que vulnera lo contemplado en  la Ley de Procedimiento Administrativo y del que se desprende la  connivencia de las autoridades municipales con los representantes de la empresa, considera que nos encontramos ante una cacicada monumental que antepone el interés privativo de la empresa por encima del bien general de los usuarios del corredor y cuyo único fin es conseguir que este centro comercial, sobre todo  su gasolinera, se sitúen en condiciones ventajosas sobre el pequeño comercio local y estaciones de servicio competidores suyas. En este sentido  hay que recordar la reciente decisión municipal del cierre de la gasolinera de L´Entregu en la que, a pesar de que la concesión se había extinguido, ello no significaba la clausura automática de la gasolinera, tal y como se vendió desde el gobierno municipal.
Compromisu insta a los grupos municipales de la oposición a que digan clara y públicamente cuál es su actitud en este asunto y dejen de marear la perdiz. La ciudadanía tiene derecho a saber qué es lo que piensan al respecto. Queremos saber si van a permitir que lo que no fue posible ni para el pueblo de Blimea, ni para  equipamientos públicos tan importantes como los polígonos industriales de La Florida y el de Villar, lo vaya a ser para una empresa privada cuyos tentáculos parecen largos y poderosos, alcanzando, no sólo objetivos municipales, sino también autonómicos.
Compromisu recuerda que la Ley de Carreteras Asturianas prohíbe taxativamente ese tipo de enlaces desde carreteras como el Corredor del Nalón a propiedades privadas, como es el caso, que se vulneran las instrucciones técnicas de seguridad que fijan las distancias entre salidas y considera una tomadura de pelo las referencias al colapso de los accesos al L´Entregu. Recuerda, además, la importancia del Corredor como eje vertebrador del valle y su comunicación con el resto de Asturies.
Por último, Compromisu manifiesta su voluntad de colaborar con todas las organizaciones políticas, sociales y vecinales que se opongan a este  chanchullo que deja por los suelos el principio de igualdad que debe de regir las actuaciones de los poderes democráticos.

Asturiano
Compromisu anuncia que va presentar allegamientos al proyectu, califica de chanchullu esta situación  y denuncia la connivencia esistente ente Ayto. y l'empresa.
Ante la publicación nel BOPA del 25 de febreru del  anunciu del resolvimientu de la CONSEYERÍA DE FOMENTU, ORDENACIÓN DEL TERRITORIU Y MEDIU AMBIENTE pola que se somete a información pública'l proyectu d'obres consistente na construcción d'una vía de salida dende la carretera de la Rede del Principáu d'Asturies AS-117 Riañu-Puertu de Tarna, al altor del puntu kilométricu 9+590, marxe derecha ( L´Entregu), nel conceyu de Samartín del Rei Aurelio que tien como finalidá enllazar el corredor del Nalón col Centru Comercial Alcampo Valle del Nalón, Compromisu por Samartín anuncia yá que, nos próximos díes, va tomar vista del espediente y va presentar allegamientos refugando estes pretensiones.
Compromisu, que yá tomó vista del espediente nel ámbitu municipal onde s'atopó con una situación escandalosa llarada d'illegalidaes ya irregularidaes que fraya lo contemplao na Llei de Procedimientu Alministrativu y  del que s'esprende la connivencia  de les autoridaes municipales colos representantes de la empresa, considera que nos alcontramos ante una cacicada monumental qu'antepón l'interés privativu de la empresa penrriba del bien xeneral de los usuarios del corredor y que'l so únicu fin ye consiguir qu'esti centru comercial, sobremanera  la so gasolinera, s’asitie en condiciones ventaxoses sobre'l pequenu comerciu local y estaciones de serviciu competidores suyes. Nesti sentíu hai que recordar  la última decisión municipal del zarru de la gasolinera de L´Entregu na que, a pesar de que la concesión esaniciarase, ello nun significaba la clausura automática de la gasolinera, tal y como se vendió dende'l gobiernu municipal.
Compromisu encamienta a los grupos municipales de la oposición a que digan clara y públicamente cuál ye la so actitú nesti asuntu y dexen d'amoriar la perdiz. La ciudadanía tien drechu a saber que ye lo que piensen al respective. Queremos saber si van dexar que lo que nun foi posible nin pal pueblu de Blimea, nin pa equipamientos públicos tan importantes como los polígonos industriales de La Florida y el de Villar, lo vaya a ser pa una empresa privada que los sos tentáculos paecen llargos y poderosos, algamando, non yá oxetivos municipales, sinón tamién autonómicos.
Compromisu recuerda que la Llei de Carreteres Asturianes prohibe taxativamente esi tipu d'enllaces dende carreteres como'l Corredor del Nalón a propiedaes privaes, como ye'l casu, que se frayen les instrucciones técniques de seguridá qu'afiten les distancies ente salíes y considera una tomadura de pelo les referencies al colapsu de los accesos al L´Entregu. Recuerda, amás la importancia del Corredor como exe vertebrador del valle y la so comunicación col restu de Asturies.
Pa finar, Compromisu manifiesta la so voluntá de collaborar con toles organizaciones polítiques, sociales y vecinales que s'opongan a esti chanchullu que dexa pelos suelos el principiu d'igualdá que debe de rexir les actuaciones de los poderes democráticos.

No hay comentarios:

Archivos del Blog