Comunicáu: Posición de Darréu énte los conflictos en Venezuela, Ucrania

Fuente: Comunicáu de Darréu, la Mocedá d'Izquierda Soberanista d'Asturies.
¡Fuera les garres del imperialismu! ¡Pola soberanía popular de los pueblos!.
Nes últimes selmanes la conflictividá social a nivel internacional ta medrando y en dellos países la situación faise incaltenible. Amás estos conflictos tan dándose n'estremaos continentes, anque tienen munches asemeyances y respuenden a unos mesmos intereses, los del poder capitalista mundial. Referímonos a la situación ta viviéndose en Venezuela o Ucrania, pero tamién a casos como'l de Siria. En cierta manera, les situaciones de conflictividá y cuasi que guerra abierta que se tan xenerando son una salida más que da'l capitalismu a les sos crisis, esto nun ye nada nuevu.

La Xunión Europea y Estaos Xuníos, que conformen un bloque y una estratexa sociopolítica del neolliberalismu mundial tan acometiendo una braera ofensiva escontra dellos países violando la so soberanía nacional si fai falta con tal de satisfacer los sos intereses oligárquicos. En Venezuela la estrema drecha ta echada a la cai con financiamientu yanki col envís de desestabilizar el procesu bolivarianu encabezáu por Nicolás Maduro, buscando crear les condiciones pa dar un güelpe d'Estáu. Quiciabes esta seya la última posibilidá de la oligarquía yanki, llatinoamericana y europea de facese col control políticu na República Bolivariana de Venezuela.
N'Ucrania los poderes oligárquicos europeos y yanquis tan tratando d'empobinar un procesu de violencia dientro'l país al serviciu de los intereses económicos de la burguesía occidental. La “rebelión” ucraniana, supuestamente democrática y que namái puxaba por qu'Ucrania entrara na Xunión Europea ta siendo en verdá una ofensiva ideolóxica total de calter anticomunista, racista y escontra tolo que tea de ver cola igualdá social. L'actividá y el puxu garrráu por grupos abiertamente facistes y neonazis financiaos pol poder económicu occidental ye bona amuesa de la natura d'esta rebelión.
El resultáu final de munches d'eses “primaveres árabes” o la situación en Siria y otros países espeyen una clara escalada violenta del imperialismu col envís d'algamar los sos oxetivos y afitar el so dominiu y la so doctrina onde'l capital, en manes de la oligarquía, ye'l poder cimeru. Llevamos años viendo como l'imperialismu ataca a terceros países en función de los sos intereses, violando la soberanía nacional de los mesmos y agrediendo procesos democráticos en nome de la so democracia. L'añu 2014 entama fuerte nesti sen.
Dende Darréu, la Mocedá d'Izquierda Soberanista d'Asturies queremos unviar un abrazu solidariu ya internacionalista a los pueblos agredíos pol imperialismu, yá seya la XE, EEXX o la OTAN, por poner los exemplos más avezaos. La crisis capitalista que la oligarquía fai pagar a los y les trabayadores necesita abrir nuevos conflictos p'asina da-y salida a los sos intereses financieros y comerciales y siguir enllenando los bolsillos d'unos pocos, cueste lo que cueste. El nivel de concenciación del pueblu trabayador ta medrando yá que tamos viendo como cada día que pasa l'imperialismu tórnase más agresivu y autoritariu, apoyandose inclusive nel facismu pa caltener los privilexos de clas de la burguesía.
Tamién queremos dende Darréu denunciar el papel del Estáu Español que como nun podía ser d'otra manera posicionose delláu del facismu y l'imperialismu, posición coherente entendiendo la so natura burguesa y reaccionaria. Nun podemos asperar otra cosa de los qu'asesinen ensín piedá a 12 inmigrantes na mar y nun faen que dimita naide. Per otru llau, el PSOE asturianu, que mos fala d'internacionalismu y solidaridá como escusa pa xusticar la so refuga a caltener la nuesa identidá nacional y los nuesos drechos políticos como asturianos y asturianes mira pa otru llau o direutamente fala n'abertal pa sofitar a l'imperialismu y los sos sirvientes facistes.
La mocedá asturiano consciente quier denunciar la natura antidemocrática, reaccionaria y totalitaria d'esti neolliberalismu que tamos viviendo. Entendemos que l'imperialismu necesita de conflictos bélicos internos pa espardir el so poder y facer medrar les sos cuentes corrientes y pa ello ye pernecesariu que s'afite nel facismu de xemes en cuando.
Convidamos a la mocedá asturiano a pensar por sí mesma y da-y dos vueltes a les informaciones que tan llegando al travíes de los mass-media. Llamamos a les moces y los mozos d'esti país a refugar les operaciones imperialistes y el facismu y señalamos al Estáu Español como axente activu nes agresiones que se tan dando escontra gobiernos soberanos. El Reinu d'España y la so hipocresía a la hora de falar de paz y democracía nun comprende más allá de la so natura neofranquista y de los intereses de los grandes monopolios.
Dende Asturies creemos que la superación d'esti marcu y la salida de les estructures imperialistes (OTAN, XE, Reinu d'España) ye una necesidá hestórica p'Asturies y el so futuru. Nun podremos vivir en paz, con xusticia social y en llibertá mentantu teamos baxo la bota imperialista, ye una incohenrencia evidente. Ye pernecesariu lluchar escontra l'imperialismu dende la defensa de la soberanía de los pueblos y dende una perspeutiva claramente rupturista col status-quo.
En manes de la mocedá asturiano ta construyir un mundu nuevu, onde la paz, la soberanía de los pueblos y la fin de la esplotación del home pol home seyan finxos cimeros. Pa entamar esi camín tenemos d'entamar por Asturies, el nuesu país. L'Estáu Español ye una ferramienta de la oligarquía que debemos superar construyendo otra Asturies soberana del imperialismu y onde cualesquier triba d'opresión nun tea cabida.
Escontra l'imperialismu y el facismu ¡nin un pasu atrás!.
¡Pola soberanía de los pueblos! ¡Pola emancipación de los trabayadores!.

Castellano

¡Fuera las garras del imperialismo! ¡Por la soberanía popular de los pueblos! 
En las últimas semanas la conflictividad social a nivel internacional está medrando y en algunos países la situación se hace insostenible. Además estos conflictos están dándose en diversos continentes, aunque tienen muchas semejanzas y responden a unos mismos intereses, los del poder capitalista mundial. Nos referimos a la situación que está viviéndose en Venezuela o Ucrania, pero también a casos como el de Siria. En cierta forma, las situaciones de conflictividad y casi que guerra abierta que se están generando son una salida más que da el capitalismo a su crisis, esto no es nada nuevo. 
La Unión Europea y Estados Unidos, que conforman un bloque y una estrategia sociopolítica del neoliberalismo mundial están acometiendo una verdadera ofensiva contra algunos países violando su soberanía nacional si hace falta con tal que de satisfacer su intereses oligárquicos. En Venezuela la extrema drecha está echada a la calle con financiación yanki con el propósito de desestabilizar el proceso bolivariano encabezado por Nicolás Maduro, buscando crear condiciones para dar un golpe de Estado. Quizá esta la sea última posibilidad de la oligarquía yanki, latinoamericana y europea de hacerse con el control político en la República Bolivariana de Venezuela. 
En Ucrania los poderes oligárquicos europeos y yanquis están tratando de encaminar un proceso de violencia dentro el país al servicio de los intereses económicos de la burguesía occidental. La “rebelión ucraniana, supuestamente democrática y que solo pujaba por que Ucrania entrara en la Unión Europea está siendo en verdad una ofensiva ideológica total de talante anticomunista, racista y contra todo el que esté de ver con la igualdad social. La actividad y el pundonor conseguido por grupos abiertamente fascistas y neonazis financiados por el poder económico occidental es buena muestra de la naturaleza de esta rebelión. 
El resultado final de muchas de esas “primaveras árabes” o la situación en Siria y otros países despejan una clara saqueada violenta del imperialismo con el propósito de alcanzar sus objetivos y fijar su dominio y su doctrina donde el capital, en manos de la oligarquía, es el poder superior. Llevamos años viendo como el imperialismo ataca a terceros países en función de su intereses, violar soberanía nacional de los propios y agrediendo procesos democráticos en nombre de su democracia. El año 2014 organiza fuerte en este sen.
Desde Darréu, la Mocedá de Izquierda Soberanista de Asturias queremos enviar un abrazo solidario e internacionalista a los pueblos agredíos por el imperialismo, ya sea la XE, EEUU o la OTAN, por poner ejemplos más habituales. La crisis capitalista que la oligarquía hace pagar a los y las trabajadoras necesita abrir nuevos conflictos para así le da salida a su intereses financieros y comerciales y seguir llenar bolsillos de unos pocos, cueste lo que cueste. El nivel de concienciación del pueblo trabajador está medrando ya que estamos viendo como cada día que pasa el imperialismo se torna más agresivo y autoritario, apoyandose incluso en el facismu para mantener privilegios de clase de la burguesía. 
También queremos desde Darréu denunciar el papel del Estado Español que como no podía ser de otro modo, se posicionó del lado del facismo y el imperialismo, posición coherente entendiendo su naturaleza burguesa y reaccionaria. No podemos asperar otra cosa de los que asesinen sín piedad a 12 inmigrantes en la mar y no hacen que dimita nadie. Por otro lado, el PSOE asturiano, que nos habla de internacionalismo y solidaridad como excusa para xusticar su rehusa a mantener nuestra identidad nacional y nuestros drechos políticos como asturianos y asturianas expectativa para otro lado o directamente habla en intemperie para apoyar al imperialismo y sus sirvientes facistes. 
La juventud asturiana consciente quiere denunciar la naturaleza antidemocrática, reaccionaria y totalitaria de este neoliberalismo que estamos viviendo. Entendemos que el imperialismo necesita de conflictos bélicos internos para repartir su poder y hacer medrar su cuentas corrientes y para ello es muy necesario que se consolide el fascismo de tanto en tanto. 
Invitamos a la juventud asturiana a pensar por sí misma y le de dos vueltas a las informaciones que están llegando a través de los mass-media. Llamamos a las jóvenes y los jóvenes de este país a rehusar operaciones imperialistas y el facismo y señalamos al Estado Español como agente activo en las agresiones que se están dando contra gobiernos soberanos. El Reino de España y su hipocresía a la hora de hablar de paz y democracía no comprende más allá de su origenneofranquista y de los intereses de los grandes monopolios. 
Desde Asturias creemos que la superación de este marco y la salida de las estructuras imperialistas (OTAN, UE, Reino de España) es una necesidad histórica para Asturias y su futuro. No podremos vivir en paz, con justicia social y en libertad mientras estemos bajo la bota imperialista, es una incohenrencia evidente. Es necesario luchar contra el imperialismo desde la defensa de la soberanía de los pueblos y desde una perspectiva claramente rupturista con el status-quo. 
En manos de la mocedad asturiana está construir un mundo nuevo, donde la paz, la soberanía de los pueblos y la fin de la explotación del varón por el varón sean hitos superiores. Para organizar ese camino debemos organizar por Asturias, nuestro país. El Estado Español es una herramienta de la oligarquía que debemos superar construyendo otra Asturias soberana del imperialismo y donde cualesquiera triba de opresión en una tea cabida. 
Contra el imperialismo y el facdismo ¡ni un paso atrás! 
¡Por la soberanía de los pueblos! ¡Por la emancipación de los trabajadores!

No hay comentarios:

Archivos del Blog