Hoy la TPA estrena el programa "Territoriu Sidreru" presentado por Inaciu Galán

"Territoriu Sidreru" en la TPA. Estreno 1 Diciembre, a las 15 horas. Presentado por el periodista Inaciu Galán.

La Televisor del Principado de Asturias (TPA) estrena este domingo 1 de diciembre, a las 15 horas, un nuevo programa semanal de media hora de duración "Territoriu Sidreru". Presentado por el periodista Inaciu Galán, que presentó a lo largo de cinco años "Al aldu: xente de casa" en la TPA, es un programa dedicado al mundo de la sidra, en el que se dan a conocer llagares, chigres, eventos sidreros y otras iniciativas alrededor del mundo de esta bebida y la cultura que la rodea, imprescindible para entender Asturies.

El programa llega en el momento en el que se trabaja para convertir a la bebida asturiana en Patrimonio Inmaterial de la Humanidad y quiere impulsar conocimiento de la cultura sidrera, como industria y como elemento identitario y de ocio de los asturianos.
En cada capítulo se visita un llagar “De llagar en llagar” y un chigre “La sidrería”, conociendo su historia y actividad, además un reportaje ilustra un evento sidrero y otras cuestiones alrededor de la cultura sidrera. Aparece también un espacio “Xente sidrero” dedicado a hablar con personas del mundo de la sidra y otras microsecciones como “¿Sabíes qué?” o “La pallabra sidrera”.
En este primer capítulo de "Territoriu Sidreru" el programa visita la histórica sidrería Casa Lin, en Avilés, el Llagar Foncueva en Sariegu, y la Fiesta de la Sidra Natural de Xixón. Además, podrá verse una entrevista con Luis Benito García, impulsor de la candidatura de la cultura sidrera a Patrimonio Inmaterial de la Humanidad.
El programa gira en esta ocasión alrededor del proceso abierto en Asturies para hacer que la sidra y la cultura que la rodea reciban el reconocimiento internacional que merecen, no olvidando el repaso al vocabulario de la sidra con Fernán Gonzali Llechosa y conociendo algunas de las muchas variedades de manzana que se dan en Asturies.
El presentador
Inaciu Galán.

Asturiano
TPA estrena esti domingu'l programa "Territoriu Sidreru".
Inaciu Galán presenta esti nuevu espaciu dedicáu al mundu de la sidra.
La Televisión del Principáu d'Asturies (TPA) estrena esti domingu 1 d'avientu, a les 15 hores, un nuevu programa selmanal de media hora de duración "Territoriu Sidreru". Presentáu pol periodista Inaciu Galán, que presentó a lo llargo de cinco años "Al aldu: xente de casa" na TPA, ye un programa dedicáu al mundu de la sidra, nel que se dan a conocer llagares, chigres, eventos sidreros y otres iniciatives alredor del mundu d’esta bébida y la cultura que la arrodia, imprescindible pa entender Asturies.
El programa llega nel momentu nel que se trabaya pa convertir a la bebida asturiano en Patrimoniu Inmaterial de la Humanidá y quier impulsar la conocencia de la cultura sidrera, como industria y como elementu identitariu y de vagar de los asturianos.
En cada capítulu visítense un llagar “De llagar en llagar” y un chigre “La sidrería”, conociendo la so hestoria y actividá, amás un reportaxe ilustra un eventu sidreru y otres cuestiones alredor de la cultura sidrera. Apaez tamién un espaciu “Xente sidrero” dedicáu a falar con persones del mundu la sidra y otres microsecciones como “¿Sabíes qué” o “La pallabra sidrera”.
Nesti primer capítulu de Territoriu Sidreru el programa visita la hestórica sidrería Casa Lin, n’Avilés, el Llagar Foncueva en Sariegu, y la Fiesta de la Sidra Natural de Xixón. Amás, podrá vese una entrevista con Luis Benito García, impulsor de la candidatura de la cultura sidrera a Patrimoniu Inmaterial de la Humanidá.
El programa xira nesta ocasión alredor del procesu abiertu n’Asturies pa facer que la sidra y la cultura que la arrodia reciban el reconocimientu internacional que merecen, nun escaeciendo’l repás al vocabulariu de la sidra con Fernán Gonzali Llechosa y conociendo dalgunes de les munches variedaes de mazana que se dan n’Asturies.
Fuente imágenes y texto: Nota de prensa de "Territoriu Sidreru"

No hay comentarios:

Archivos del Blog