Esta mañana la policía procedió al desalojo por la fuerza de La Madreña

Hoy martes 3 de junio a las 7 de la mañana, parece que la Policía del Reino de España (ese es el nombre oficial de esto que nos gobierna), aprovechó que los medios de comunicación estaban baboseando en "alabanza y gloria" del Rey que abdica y del nuevo que llega (a ver si les cae alguna migaja en la nueva corte de Madrid), para desalojar por la fuerza el Centro Socio Cultural y nada monárquico de Csoa La Madreña, en Oviedo.
Según relata el diario El Comercio: "los agentes tuvieron que sacarlos de la calzada con forcejeo y arrastrándolos por el suelo. Entre ellos se encontraba el portavoz de IU en el Ayuntamiento de Oviedo, Roberto Sánchez Ramos."


Nota de los responsables de La Madreña: SOBRE'L PIESLLE Y PRECINTU DEL CENTRU SOCIAL LA MADREÑA ESTA MAÑANA

Dexando a un llau la emoción y la tristeza de ver como se destruyen les ilusiones de les miles de persones qu'apoyaron y trabayaron pa sacar alantre esti proyectu, dende'l CSOA La Madreña, arguyoses del nuestru caminar durante estos 2 años y mediu, queremos reafirmar:
1) Que l'antigua conseyería de sanidá yera patrimoniu del pueblu asturianu, y q nós, lloñe d'apropiánoslu, devolvímoslu a la xente pa q pudiera disfrutalu.
2) Que quienes lu tán usurpando son elles. La Policía ta pesllando y embalando'l cuerpu del delitu, pa q SEDES puea vendelo por cuatro monedes.
3) Piensen qu'asina van tener paz y dempués gloria, pero nin lo uno nin lo otro. La Madreña, que ye'l pueblu, nun va descansar hasta q se devuelva a les asturianes lo que-yos pertenez, nin hasta que los responsables de "la operación de los palacios" seyan los se sienten nel banquillu d'acusaos.
Les persones que participamos del colectivu d'autoxestión agracedemos fonderamente el tiempu y les experiencies compartíes, y a les qu'apoyen esta causa aseguramos que LA MADREÑA NUN PIESLLA, que LA MADREÑA NUN PARA. Milenta madreñes prendieron yá en milenta corazones, y de xuru que van xorrecer, si nun ye güei ye mañana. Podemos perder la torre, pero la partida vamos ganala.

Puxa La Madreña! 
#laMadreñanunpieslla
#laMadreñanunpara
#puxaLaMadreña


Vémonos ESTA TARDE a les 19h delantre'l centru pa despidilu como se merez.
Foto: Manifestación de apoyo a La Madreña celebrada el 22 de Mayo. Foto Facebook de la Madreña.

No hay comentarios:

Archivos del Blog