Sábado 16 de Agosto 2ª edición del Mercáu Social de Nava

El Mercáu Social de Nava se celebra el tercer sábado de cada mes de 11 a 15 horas en la plaza Manuel Uría, o si llueve en La Najosa. En este mercado podremos encontrar productos de las huertas ecológicas, elaborados, artesanía, música y muchas cosas más.
Si quieres participar o ponerte en contacto con sus organizadores en: mercausocialnava@gmail.com o en https://mercausocialnava.wordpress.com


Nota informativa de los organizadores del Mercáu Social de Nava.

Asturiano: Esti sábadu 16 de xunetu va desenvolvese en Nava la 2ª edición del “Mercáu Social de Nava”, con intención de prolongase nel tiempu'l tercer sábadu de cada mes, sin renunciar a reactivar el mercáu selmanal que yá se vien faciendo.
Los mercaos de los pueblos fueron siempre un puntu d'alcuentru, de vida social, al tiempu qu'un de los pilares de la economía local. Por desgracia, estos años de p'atrás asistimos a un desaniciu creciente del nuestro mercáu de los sábados: son menos los puestos y menos les vecines y vecinos que vienen, al tiempu qu'esporpollen na contorna esperiencies nueves como los mercaos de Coya (Piloña) o Santolaya (Cabranes).
L'oxetivu d'esti mercáu ye fomentar el comerciu de proximidá y la venta directa, poner en valor productores y productores de la zona y recuperar y dignificar el mundu rural, afitando población. Un mercáu onde los pequeños productores puedan ser dueños de la venta y distribución de lo que producen, poniendo preciu a los sos productos o faciéndolo en común alcuerdu colos consumidores, recuperando'l componente social históricu del comerciu.

Castellano: Este sábado 16 de julio tendrá lugar en Nava la 2ª edición del “Mercáu Social de Nava”, con intención de prolongarse en el tiempo el tercer sábado de cada mes, sin renunciar a reactivar el mercado semanal que ya se viene haciendo.
Los mercados de los pueblos fueron siempre un punto de encuentro, de vida social, al tiempo que uno de los pilares de la economía local. Por desgracia, estos últimos años asistimos a una decadencia creciente de nuestro mercado de los sábados: son menos los puestos y menos las vecinas y vecinos que vienen, a la vez que proliferan en los alrededores nuevas experiencias como los mercados de Coya (Piloña) o Santolaya (Cabranes).
El objetivo de este mercado es fomentar el comercio de proximidad y la venta directa, poner en valor productores y productos de la zona y recuperar y dignificar el mundu rural, fijando población. Un mercado donde los pequeños productores puedan ser dueños de la venta y distribución de lo que producen, poniendo precio a sus productos o haciéndolo de común acuerdo con los consumidores, recuperando el componente social histórico del comercio.

No hay comentarios:

Archivos del Blog