Compromisu considera que el coste de cumplir el objetivo del déficit está siendo catastrófico para Asturies

Junta General del Principado de Asturias. -AsturiasVerde.Net-
Daniel Fernández, como portavoz nacional de Compromisu por Asturies, alertó de la necesidad de que el gobierno asturiano plantee una política económica propia frente a la obsesión por el déficit del gobierno de Rajoy, porque los resultados están siendo catastróficos para Asturies.
Desde Compromisu por Asturies destacan que “el cumplimiento del déficit impuesto por el gobierno de Rajoy, y que el gobierno del PSOE asturiano ha cumplido a rajatabla, con una ausencia de una política económica propia para Asturies, más allá del mero seguidismo de la política económica del gobierno cental, está teniendo unas consecuencias catastróficas para nuestra economía real”.

Así, para Compromisu por Asturies “los datos de que Asturies es la Comunidad Autónoma en la que más se hundió el PIB en el 2013, con un 2,1%, casi el doble de la media estatal que es del 1,2%, o que el índice de producción industrial haya descendido un 8,6% este febrero respecto a hace un año, mientras a nivel estatal sube un 3,1%, dejan bien a las claras los efectos del austericidio que el gobierno socialista está provocando, mostrándose como el alumno más aventajado del gobierno central”.
Para Compromisu por Asturies “es hora de hablar del coste que están suponiendo las políticas de recortes y de ajuste del déficit, cuando hasta los organismos económicos internacionales que abanderaron estas medidas, reconocen que no han sabido prever el impacto negativo de esta política económica”.
Daniel Fernández pidió al gobierno asturiano una “política económica propia para Asturies, donde prime la creación de empleo para ir absorbiendo los más de 100.000 paradas y parados que sufrimos, y apostando por la protección social de los que más soportan esta estafa que llaman crisis” y para ello “es necesario abandonar las políticas económicas que la Troika impone a Madrid, y desde Madrid imponen a Asturies”.

Asturiano
Compromisu considera que'l costu de cumplir l'oxetivu del déficit ta siendo catastróficu p’Asturies.
Daniel Fernández asegura que l'ausencia d'una política propia del gobiernu del PSOE asturianu, ta fundiendo la economía real.

Daniel Fernández, como voceru nacional de Compromisu por Asturies, sollertó de la necesidá de que'l gobiernu asturianu plantege una política económica propia frente a la obsesión pol déficit del gobiernu de Rajoy, porque les resultancies tán siendo catastróficos p’Asturies.
Dende Compromisu por Asturies destaquen que “el cumplimientu del déficit impuestu pol gobiernu de Rajoy, y que'l gobiernu del PSOE asturianu cumplió a raxatabla, con una ausencia d'una política económica propia p’Asturies, más allá del meru siguidismu de la política económica del gobiernu central, ta teniendo unes consecuencies catastrófiques pa la nuesa economía real”.
Asina, pa Compromisu por Asturies “los datos de qu’Asturies ye la Comunidá Autónoma na que más se fundió'l PIB nel 2013, con un 2,1%, casi'l doble de la media estatal que ye del 1,2%, o que l'índiz de producción industrial baxara un 8,6% esti febreru al respective de va un añu, mientres a nivel estatal xube un 3,1%, dexen bien a les clares los efectos del austericidio que'l gobiernu socialista ta provocando, amosándose como l'alumnu más aventayáu del gobiernu central”.
Pa Compromisu por Asturies “ye hora de falar del costu que tán suponiendo les polítiques de retayos y d'axuste del déficit, cuando hasta los organismos económicos internacionales qu'abanderaron estes midíes, reconocen que nun supieron prever l'impactu negativu d'esta política económica”.
Daniel Fernández pidió al gobiernu asturianu una política económica propia p’Asturies, onde prime la creación d'empléu pa dir absorbiendo los más de 100.000 paraes y paraos que sufrimos, y apostando pola protección social de los que más soportan esta estafa que llamen crisis” y pallo “ye necesariu abandonar les polítiques económiques que la Troika impon a Madrid, y dende Madrid imponen a Asturies”.

No hay comentarios:

Archivos del Blog