La mocedá escontra'l Festival Aériu de Xixón - La juventud contra el Festival Aéreo de Gijón

Fuente: Nota de prensa de Darreu Mocedá d'izquierda soberanista.

La mocedá escontra'l Festival Aériu de Xixón
Un añu más la ciudá de Xixón acueye'l Festival Aériu, eventu financiau col dineru públicu de toos y toes y que'l gobiernu llocal, nesti casu de FORO, promociona pente la xente "a calzaor". Esti supuestu festival cada añu recueye más refugu ente'l Pueblu de Xixón y d'Asturies pero esti refugu ye inoráu polos políticos qu'empobinen l'eventu.
Dende la Mocedá d'Izquierda Soberanista refugamos la cellebración del Festival Aériu de Xixón de forma clara. Nun podemos entender cómo en tiempos tan duros como los que tamos viviendo se destinen tantos fondos públicos pa un eventu militarista como esti. Con una situación socioeconómica como la que se vive en Xixón y Asturies dende Darréu entendemos que ye vergoñosu que se destinen perres pa estes cuestiones.

Per otru llau nun ye razonable qu'una ciudá como Xixón, qu'aguantó tantos bombardeos en 1934 o 1937, faiga homenaxe a unidaes militares aéries que bombardearon la ciudá. Amás esti tipu d'eventos son una forma de canalizar la inculcación ideolóxica del españolismu o'l militarismu más xabaz. Que l'imperialismu colos sos aviones de la muerte venga a la nuestra patria a facer un actu d'autoestima y ostentación ye una vergoña, más cuando aviones d'esti tipu tan bombardeando a civiles en pueblos como Palestina.
¡Festival aeriu de Xixón NON!.

-Castellano-
La juventud contra el Festival Aéreo de Gijón
Un año más la ciudad de Gijón acoge el Festival Aéreo, evento financiado con el dinero público de todos y todas y que el gobierno local, en este caso de FORO, promociona  entre la gente "a calzador". Este supuesto festival cada año cuenta con más rechaxo entre el Pueblo de Gijón y de Asturias, pero este rechazo es ignorado por los políticos que impulsan el evento.
Desde la Juventud de Izquierda Soberanista –Darréu- rechazamos la celebración del Festival Aéreo de Gijón de forma clara. No podemos entender cómo en tiempos tan duros como los que estamos viviendo se destinen tantos fondos públicos para un evento militarista como este. Con una situación socioeconómica como la que se vive en Gijón y Asturias desde Darréu entendemos que es vergonzoso que se destines dinero para estas cuestiones.
Por otro lado no es razonable que una ciudad como Gijón, que ha aguantó tantos bombardeos en 1934 o 1937, haga homenaje a unidades militares aéreas que bombardearon la ciudad. Además este tipo de eventos son una forma de canalizar inculcación ideológica del españolismo o el militarismo más salvaje. Que el imperialismo con sus aviones de la muerte venga a nuestra patria a hacer un acto de autoestima y ostentación es una vergüenza, más cuando aviones de este tipo están bombardeando a civiles en pueblos como Palestina.
¡Festival Aéreo de Gijón NO!

No hay comentarios:

Archivos del Blog