Inaciu Galán recibe el Premiu Pepe Campo este miércoles en Morea

La Sociedá Humanitarios de Samartín celebra este miércoles, 12 de junio, un acto de entrega de la décima edición del Premiu Pepe Campo de monólogo asturiano. El ganador de la edición de este año es el periodista y escritor Inaciu Galán, con el texto "Yá llegó la Navidá", que en este acto va a poner en escena el reconocido actor Lluis Antón González. En el acto, que va a celebrarse a partir de las 7 de la tarde en la Casa Cultura de Morea, en Ayer/Aller, va actuar un grupo de musicos del Conservatorio de Música de Ayer.
Es la cuarta ocasión en la que Inaciu Galán gana este galardón, que también ha premiado en otras ocasiones a autores como Carlos Alba "Cellero", Benxa Pérez, Juan Antonio de Dios o "El Maestru", convirtiéndose en un concurso de gran importancia para la promoción y la renovación de este género lliterariu y escénico tan propio de Asturies.

Inaciu Galán y González (Xixón, 1986) es escritor y periodista, en medios como la TPA o Asturnews. En 2004 impulsó junto a Benxa Pérez la modernización del monólogu asturianu, poniendo en marcha eventos relacionados con este género y publicando en 2008 la primera Antoloxía de monólogu modernu “¡Pa echar unes rises!",al que le ha seguido un segundo volumen en 2011. Presidente de Iniciativa pol Asturinau, en el mes de agosto va a recibir de manos del Centro Asturiano de Madrid el Premio Urogallo por su labor en favor de la lengua asturiana.
Más información sobre el autor

Asturiano
Inaciu Galán recibe'l Premiu Pepe Campo esti miércoles en Morea.
La Sociedá Humanitarios de Samartín celebra esti miércoles, 12 de xunu, un actu d'entrega de la décima edición del Premiu Pepe Campo de monólogu asturianu. El ganador de la edición d'esti añu ye'l periodista y escritor Inaciu Galán, col testu "Yá llegó la Navidá", que nesti actu va ser puestu n'escena pol reconocíu actor Lluis Antón González. Nel actu, que va celebrase a partir de les 7 la tarde na Casa Cultura de Morea, n'Ayer, va actuar un grupu de musicos del Conservatoriu de Música d'Ayer.
Ye la cuarta ocasión na qu'Inaciu Galán gana esti gallardón, que tamién premió n'otres ocasiones a autores como Carlos Alba "Cellero", Benxa Pérez, Juan Antonio de Dios o "El Maestru", convirtiéndose nun concursu bien importante pa la promoción y la renovación d'esti xéneru lliterariu y escénicu tan propiu d'Asturies.
Inaciu Galán y González (Xixón, 1986) ye escritor y periodista, en medios como la TPA o Asturnews. En 2004 impulsó xunto a Benxa Pérez la modernización del monólogu asturianu, entamando eventos rellacionaos con esti xéneru y espublizando en 2008 la primer Antoloxía de monólogu modernu “¡Pa echar unes rises!",al que siguió un segundu volume en 2011. Presidente d'Iniciativa pol Asturinau, nel mes d'agostu recibirá de manes del Centru Asturianu de Madrid el Premiu Urogallo pol so llabor en favor de la llingua asturiana.

Vídeo: Entrega del Premiu de Periodismu "Moscones en Xixón" 2011, Grau.

No hay comentarios:

Archivos del Blog