Conceyu Abiertu por Llangréu solidarízase con ADEPAVAN y denuncia un nuevu atropellu del gobiernu llocal a la llibertád'espresión

Ayuntamiento Llangréu -Foto Wikimedia Commons-
Fuente Nota de prensa de Conceyu Abiertu por Llangréu

Delegación de Gobiernu refugó una solicitú de l'asamblea de paraos y paraes nel Valle'l Nalón ADEPAVAN pa facer una manifestación el prósimu 29 de xunu con motivu de la festividá de San Pedro. La ñegativa de Delegación de Gobiernu de conceder permisupa la cellebraciónd'esta movilización polos drechos básicos, l'emplegu y un futuru dignu pa los nuesos pueblos bien motivada d'un informe de la conceyalía de seguridá ciudadana del Ayuntamientu de Llangréu, que diz que nun se puede permitir la manifestación por coincidir coles fiestes patronales. Recordar qu'esta manifestación saldría de la Plaza de la Casa Conceyu de Sama y diría hasta La Felguera.

Dende Conceyu Abiertu por Llangréu queremos denunciar públicamente la constante actitú represiva del gobiernullocal de Llangréu, qu'algamó nada más y nada menos que prohibir una manifestación polos drechos básicos de les persones convocada por un coleutivu de paraos tan popular como ye ADEPAVAN nelValle'l Nalón. Ye sorrealista que tando como tan les coses la xentenun pueda protestar cuando pasa necesidá, sofre represión o ve retayaos los sosdrechos y llibertaes más básicos.
Camentamos dende Conceyu Abiertuqu'esto ye más sorrealista, déspota y ruin cuando s'alegadendel'Ayuntamientu que la manifestación nun puede coincidir cola festividá de San Pedro, pero nunhainengunalleiqu'afite la incompatibilidá ente la cellebraciónd'unesfiestes patronales y la convocatoria d'una movilización pública. Amás, peles mesmes feches, otros años s'autorizó la marcha l'orguyugai col mesmu per corríu solicitáu pol coleutivu social de desemplegaos.
Xulgamos, ensínnengunadulda, el comportamientul'Ayuntamientu de Llangréu como de FACISMU. Facismumodernu, tratando de tapecer la pergrave situación sociollaboral y predemocrática que vivimos en Llangréu con unes fiestes patronales, lo que tola vida nomose “pan y circu”. Creemos que dende'lgobiernullocal quieren vender una imaxe idílica del conceyunestesfiestes y si surden iniciatives de protesta prohibilesdireutamente. Ye vergoñosu que la xente ande pasando fame y necesidaes y ellos dedíquense a reprimir sistemáticamente a quien quiera visibilizar los problemes sociales que tenemos en Llangréu. Estifacismu que gobierna en Llangréutienamás el valor de llamase “socialista” y tamién “obreru”, con unes siegles bien conocíes: PSOE.
Por últimu, dendeConceyuAbiertu por Llangréu, por pura lóxica, ética y sentir democráticupidimos a la xente de Llangréu que se solidarice col coleutivu ADEPAVAN. Yáta bien d'aguantar atropellos a los nuesosdrechos y llibertaes en Llangréu, tamos fartos de la represión d'estos corruptos y déspotesqu'especulen col nuesufuturu y les perres de toos, ganaespolmugor del PuebluTrabayador de Llangréu. Unviamos la nuesasolidaridá y pidimos al Ayuntamientu que puxepola autorización de la manifestación y faiga una rectificación pública si nunquierdexar más a les clares la so natura facista, corrupta y antidemocrática.

Castellano

ConceyuAbiertu por Llangréu denuncia un nuevo atropello del gobierno local a la libertad de expresión y se solidariza con ADEPAVAN.
Delegación de Gobierno rechazó una solicitud de la asamblea de pararos y paradas en el Valle del Nalón ADEPAVAN para hacer una manifestación el próximo 29 de junio con motivo de la festividad de San Pedro. La negativa de Delegación de Gobierno de conceder permiso para la celebración de esta movilización por los derechos básicos, el empleo y un futuro digno para nuestros pueblos viene motivada de un informe de la concejalía de seguridad ciudadana del Ayuntamiento de Llangréu, que dice que no se puede permitir la manifestación por coincidir con las fiestas patronales. Recordar que esta manifestación saldría de la Plaza del Ayuntamiento de Sama e iría hasta La Felguera.
Desde ConceyuAbiertu por Llangréu queremos denunciar públicamente la constante actitud represiva del gobierno local de Llangréu, que consiguió nada más y nada menos que prohibir una manifestación por los derechos básicos de las personas convocada por un colectivo de parados tan popular como es ADEPAVAN en el Valle del Nalón. Es subrrealista que estando como están las cosas la gente no pueda protestar cuando pasa necesidad, sufre represión o ve recortados sus derechos y libertades más básicos.
Consideramos desde ConceyuAbiertu que esto es más subrrealista, déspota y ruin cuando se alega desde el Ayuntamiento que la manifestación no puede coincidir con la festividad de San Pedro, pero no hay ninguna ley que establezca la incompatibilidad entre la celebración de unas fiestas patronales y la convocatoria de una movilización pública. Además, por las mismas fechas, otros años se autorizó la marcha del orgullo gay con el mismo recorrido solicitado por el colectivo social de desempleados.
Juzgamos, sin ninguna duda, el comportamiento del Ayuntamiento de Llangréu como de FASCISMO. Fascismo moderno, tratando de tapar la muy grave situación sociolaboral y predemocrática que vivimos en Llangréu con unas fiestas patronales, lo que toda la vida se ha llamado “pan y circo”. Creemos que desde el gobierno local quieren vender una imagen idílica del concejo en estas fiestas y si surgen iniciativas de protesta prohibirlas directamente. Es vergonzoso que la gente ande pasando hambre y necesidades y ellos se dediquen a reprimir sistemáticamente a quien quiera visibilizar los problemas sociales que tenemos en Llangréu. Este fascismos que gobierno en Llangréu tienen además el valor de llamarse “socialista” y también “obrero”, con una siglas bien conocidas: PSOE.
Por último, desde ConceyuAbiertu por Llangréu, por pura lógica, ética y sentido democrático pedimos a la gente de Llangréu que se solidarice con el colectivo ADEPAVAN. Ya está bien de aguantar atropellos a nuestros derechos y libertades en Llangréu, estamos hartos de la represión de estos corruptos y déspotas que especulan con nuestro futuro y el dinero de todos, ganados con el sudor del Pueblo Trabajador de Llangréu. Enviamos nuestra solidaridad y pedimos al Ayuntamiento que tire por la autorización de la manifestación y haga una rectificación pública si no quiere dejar más clara su naturaleza fascista, corrupta y antidemocrática.

No hay comentarios:

Archivos del Blog