El próximu llunes 8 setiembre la iniciativa #LluchandoPolaSoberanía vuelve a salir a la cai

El próximu llunes 8 setiembre la iniciativa #LluchandoPolaSoberanía vuelve a salir a la cai.
Col llema “Pa tresformar Asturies”, distintes organizaciones y persones de la izquierda nacionalista asturiana van movilizase de forma conxunta n’Uviéu.
L’actu –novedosu en cuantes al formatu y al so diseñu fechu n’asamblees abiertes- va tener como característica fundamental el protagonismu de movimientos sociales en base a cuatro exes: mocedá y educación; llaboral y drechos sociales; xéneru y llibertaes sexuales; ecoloxismu y mundu rural.

La manifestación va salir a les 12.30 del Paséu Los Alamos d’Uviéu y va llegar hasta la Plaza’l Paragües, onde va haber dellos actos tola tarde ente los que se preveen espicha, xuegos tradicionales, cuentacuentos y música.
Pa dar a conocer tola programación, los motivos y les característiques d’esti 8 setiembre, convocamos a una rueda de prensa abierta’l próximu xueves 4 de setiembre, a les 11.30 la mañana nel Conceyu Abiertu del Llar Solidariu (Uviéu).

En castellano
El próximo lunes 8 septiembre la iniciativa #LluchandoPolaSoberanía vuelve a salir a la calle.
Con el lema “Pa tresformar Asturies”, distintas organizaciones y personas de la izquierda nacionalista
asturiana van a movilizarse de forma conjunta en Oviedo.
El acto –novedoso en cuanto al formato y a su diseño hecho en asambleas abiertas- tendrá como característica fundamental el protagonismo de movimientos sociales en base a cuatro ejes: juventud y educación; laboral y derechos sociales; género y libertades sexuales; ecologismo y mundo rural.
La manifestación va a salir a las 12.30 del Paseo Los Alamos de Oviedo y va llegar hasta la Plaza del Paraguas, donde habrá varios actos toda la tarde entre los que se preveen espicha, juegos tradicionales, cuentacuentos y música.
Para dar a conocer toda la programación, los motivos y las características de este 8 de septiembre, convocamos a una rueda de prensa abierta el próximo jueves 4 de septiembre, a las 11.30 de la mañana en el Conceyu Abiertu del Llar Solidariu (Oviedo).

No hay comentarios:

Archivos del Blog