Conceyu Abiertu por Llangréu denuncia un vertedero ilegal en Molín del Sutu


Conceyu Abiertu denuncia vertedero ilegal en Molín del Sutu by EnVerde 
Conceyu Abiertu por Llangréu vuelve a denunciar la presencia de vertederos ilegales en Molín del Sutu.
A lo largo de estos días algunas personas, vecinas de Langreo/Llangréu, han denunciado la presencia de más basura en la Calle Molín del Sutu, en La Felguera. Así nos lo hicieron llegar a Conceyu Abiertu por Llangréu, que ya ha denunciado hace unos meses una situación semejante. Lo cierto es que ahora mismo la situación es todavía más grave, pues no se han limpiado anteriores vertederos ilegales ni se ha buscado responsables y en los últimos meses está apareciendo cada vez más basura.Conceyu Abiertu por Llangréu torna a denunciar la presencia de vertederos illegales en Molín del Sutu.

Foto y nota de prensa de Conceyu Abiertu por Llangréu
Asturianu
A lo llargo d'estos díes delles persones, vecines de Llangréu, tan denunciando la presencia de más basoria na Cai Molín del Sutu, en La Felguera. Asina ficiéronnoslo llegar a Conceyu Abiertu por Llangréu, que yá denunció fai unos meses una situación asemeyada. Lo ciertu ye qu'agora mesmu la situación ye ainda más grave, pues nun se llimpiaron los anteriores vertederos illegales nin se buscaron responsables y nos últimos meses ta apaeciendo cada vuelta más basoria.
Dende Conceyu Abiertu por Llangréu esiximos al gobiernu llocal que retire estos vertederos illegales darréu ya entame una investigación o faiga mayor xixilancia de la zona pa depurar responsables. Amás creemos que'l Conceyu de Llangréu ye corresponsable tamién dende'l momentu que sabe d'estos vertíos illegales y pasen los meses y nun actúa pa camudar la situación. Esto desplícase na constante del Ayuntamientu d'abandonar a la so suerte zones como Molín del Sutu.
Asina, Conceyu Abiertu por Llangréu quier plantegar que cualesquier cai o zona de Llangréu ye digna pa vivir y trabayar y que l'abandonu que ta faciendo l'Ayuntamientu de Llangréu de munches zones y pueblos ye inalmisible. Aprovechando esta petición queremos recordar a l'alcaldesa y los sos conceyales que nel conceyu hai munchos vertíos illegales y que nun s'actúa casi nunca, polo que paez que nun tan mui esmolecios col mediu ambiente, la salubridá de Llangréu y la imaxe del conceyu.
¡SOLUCIÓN PA MOLÍN DEL SUTU! ¡NON MÁS VERTEDEROS ILLEGALES EN LLANGRÉU!

Castellano
Conceyu Abiertu por Llangréu vuelve a denunciar la presencia de vertederos ilegales en Molín del Sutu.
A lo largo de estos días algunas personas, vecinas de Langreo/Llangréu, han denunciado la presencia de más basura en la Calle Molín del Sutu, en La Felguera. Así nos lo hicieron llegar a Conceyu Abiertu por Llangréu, que ya ha denunciado hace unos meses una situación semejante. Lo cierto es que ahora mismo la situación es todavía más grave, pues no se han limpiado anteriores vertederos ilegales ni se ha buscado responsables y en los últimos meses está apareciendo cada vez más basura.
Desde Conceyu Abiertu por Llangréu exigimos al gobierno local que retire estos vertederos ilegales ya y empiece una investigación o haga mayor vigilancia de la zona para depurar responsabilidades. Además creemos que el Concejo de Langreo/Llangréu es corresponsable también desde el momento que sabe de estos vertidos ilegales y pasan los meses y no actúa para cambiar situación. Esto se explica en la constante del Ayuntamiento de abandonar a su suerte zonas como Molín del Sutu.
Así, Conceyu Abiertu por Llangréu quiere plantear que cualquier calle o zona de Langreo es digna para vivir y trabajar y que el abandono que está haciendo el Ayuntamiento de Langreo/Llangréu de muchas zonas y pueblos es inadmisible. Aprovechando esta petición queremos recordar a la alcaldesa y sus concejales que en el concejo alberga muchos vertederos ilegales y que no se actúa casi nunca, por lo que parece que no están muy preocupados con el medio ambiente, la salubridad de Langreo/Llangréu y la imagen del concejo.
¡SOLUCIÓN PARA MOLÍN DEL SUTU! ¡NO MÁS VERTEDEROS ILEGALES EN LANGREO!

No hay comentarios:

Archivos del Blog