Mitin de Susana Díaz en Gijón estudiantes de la Universidad intentan exponer su petición de bajar las tasas y son expulsados de malas maneras



EL GOBIERNO DE LA VARIANTE Y EL CASO MAREA NO TIENE DINERO PARA LAS ESTUDIANTES.
Estudiamos en uno de los estados de Europa en los que más cara es la educación superior y con uno de los peores sistemas de becas. Todo ello en un momento de gravísima crisis social en el que vemos día a día como nuestras compañeras son excluidas por no poder pagar. Excluidas de la Universidad Pública que se creó precisamente para que todas las personas pudiésemos acceder al conocimiento independientemente de nuestras condiciones socioeconómicas.

Mientras ya existen 15 estados europeos en los que la universidad cuesta menos de 100€ por curso (en muchos es gratuita) caminamos en sentido contrario subiendo año tras año los precios públicos. Estamos hartas de que desde el Gobierno de Asturies nos digan que no hay dinero para educación, mientras vemos a diario cómo se despilfarran millones de euros de todas y todos.
No podemos permitir que el PSOE incumpla su promesa electoral de bajar las tasas bajo la coartada de que “no hay dinero”. Sí que hay dinero, está en Panamá, en Suiza, en Andorra… el dinero de la Universidad Pública se va con el Caso Marea, con los sobrecostes del HUCA, El Musel, el metrotrén, el soterramiento del FEVE, la Variante de Pajares…
Simplemente con los sobrecostes de la Variante podrían pagarse tasas de matrícula gratuitas para todo el estudiantado de la Universidad de Oviedo más de 100 años.
Después de múltiples e infructuosas reuniones con responsables del gobierno nos vemos obligadas a hablar el único lenguaje que parecen entender. Mientras todo esto ocurre no podemos quedarnos calladas. Tenemos la obligación de señalar a los responsables directos de esta situación y vamos a hacerlo.
#JavierPagaLasTasas

Por último queremos mandar un mensaje de apoyo y solidaridad a las compañeras de Catalunya que fueron detenidas y reprimidas recientemente mientras reivindicaban la bajada de tasas. Quienes nos quieren robar el futuro nos quieren en soledad, pero nos tendrán juntas.

________________________________________________________________

EL GOBIERNU DE LA VARIANTE Y EL CASU MAREA NUN TIEN PERRES PA LES ESTUDIANTES

Estudiamos n'ún de los estaos d'Europa nos que más cara ye la educación cimera y con unu de los peores sistemes de beques. Too ello nun momentu de pergrave crisis social nel que vemos día ente día como les nueses compañeres son escluyíes por non poder pagar. Escluyíes de la Universidá Pública que se creó precisamente pq que toles persones pudiéramos aportar a la conocencia independientemente de les nueses condiciones socioeconómicas.
Mientres yá esisten 15 estaos europeos nos que la universidá cuesta menos de 100€ por cursu (en munchos ye gratuita) caminamos en sentíu contrariu xubiendo añu tres d'añu los precios públicos. Tamos fartes de que dende'l Gobiernu d'Asturies nos digan que nun hai perres pa educación, mientres vemos a diariu cómo se marafundiaron millones d'euros de toes y toos.
Nun podemos dexar que'l PSOE incumpla la so promesa eleutoral de baxar les tases so la coartada de que “nun hai perres”. Sí qu'hai dineru: ta en Panamá, en Suiza, n'Andorra… El dineru de la Universidá Pública marcha col Casu Marea, colos sobrecostos del HUCA, El Musel, el metrotrén, el soterramientu del FEVE, la Variante de Payares…
A cencielles colos sobrecostos de la Variante podríen pagase tases de matrícula gratuites pa tol estudiantáu de la Universidá d'Uviéu por más de 100 años.
Depués de múltiples ya infructuoses xuntes con responsables del Gobiernu vémosno obligaes a falar l'únicu llinguaxe que paecen entender. Mientres too esto asocede nun podemos quedanos callaes. Tenemos la obligación de señalar a los responsables direutos d'esta situación y vamos facelo.
#JavierPagaLesTases

D'últimes queremos mandar un mensaxe de sofitu y solidaridá a les compañeres de Catalunya que foron deteníes y reprimíes apocayá mientres reivindicaben la baxada de tases. Quiénes quieren robanos el futuru quiérennos en soledá, pero van tenenos xuntes.

-Fuente: Nota de prensa de les Asamblees d'Estudiantes de la Universidá de Uviéu

No hay comentarios:

Archivos del Blog