Andecha Astur solidarízase con Fruti, voceru de la Coordinadora Ecoloxista d'Asturies

Frente a les menacies del alcalde Gozón al portavoz de la Coordinadora Ecoloxista, Fructuoso Póntigo –Fruti-, Andecha Astur quier facer públicu‘l so sofitu a esti compañeru al empar que denuncia les práutiques mafioses del alcalde Gozón (PSOE) al pretender, coles sos menacies, acallar el clamor social escontra la contaminación.

De la calidá humana, el compromisu, el llabor militante y la honradez de Fruti nun hai ná que dici, ye por toos conocío. Solliñar el so valor al denunciar públicamente les menacies recibíes, dando de nueu la poniendo n’evidencia la política del silencio que quien imponer, nesti casu dende ún de los conceyos más afeutaos.
Del alcalde de Gozón tampoco nun hai muncho más que dicir. El másimu responsable politicu del conceyu nun ta al altor nin moral nin políticamente, de lo que los sos vecinos merecen. En cuentes d’actuar pa iguar un auténticu problema de salú como ye la contaminación nel so conceyu, recurre a menaciar a quien asoleya esos datos. Nun país normal debiere responder énte la Xusticia por eses menacies.
Dende Andecha Astur, tol nuesu sofitu a Fruti, tola nuesa repulsa a esti alcalde y a estes práutiques mafioses tan propies del PSOE. Son munches les voces que seguiremos denunciando públicamente la rialidá de la contaminación que carecemos n’Asturies y quien son los sos responsables direutos ya indireutos.

-Fuente: Nota de prensa de Andecha Astur.
Publicar un comentario en la entrada

Archivos del Blog