Apruébase la propuesta d’Iniciativa pol Asturianu sobre l’usu de la llingua asturiana nos autobuses d’Uviéu

Fuente: Nota de prensa de Iniciativa pol Asturianu.

Iniciativa pol Asturianu presentó va un mes una quexa al Conceyu d’Uviéu pola falta d’usu del asturianu nel sistema de tresporte  públicu de viaxeros d’Uviéu (TUA) La quexa púnxose en conocimientu de les fuercies polítiques presentes nel plenu, ya Izquierda Xunida convirtió esta quexa nuna moción, que güei, na Comisión d’Economía, acabó por aprobase colos votos a favor d’IX, PP y PSOE, y l’abstención de Foro.

Dende Iniciativa pol Asturianu celebramos esta decisión y felicitamos a los grupos políticos que votaron a favor, y n’especial a IX por presentar la propuesta, por apostar pola normalización del idioma nun ámbitu tan importante pa la visibilización de la llingua asturiana como son los autobuses urbanos, que percuerren la ciudá y el conceyu d’Uviéu tolos díes, pasando per ellos cientos de miles d’usuarios cada añu.
El pasu ye positivu, pero somos conscientes de que pue quedar en papel moyao, polo que fadremos un siguimientu continuáu de los pasos que se dan, esperando que’l trabayu se lleve alantre nun tiempu razonable. Esta ye namás una de les munches cuestiones pendientes alredor del usu del asturianu per parte del Conceyu d’Uviéu y animamos a l’alministración dirixida pol alcalde Agustín Iglesias Caunedo a dar más pasos nel camín hacia un usu normal del asturianu per parte de l’alministración llocal de la capital asturiana.

Castellano

Iniciativa pol Asturianu presentó hace un mes una queja al Ayuntamiento de Oviedo/Uviéu por la falta de uso del asturiano en el sistema de transporte  público de viajeros de Uviéu/Oviedo (TUA) La queja se puso en conocimiento de las fuerzas políticas presentes en el pleno, e Izquierda Xunida convirtió esta queja en una moción, que hoy, en la Comisión de Economía, ha acabado por aprobarse con los votos a favor de IU, PP y PSOE, y la abstención de Foro.
Desde Iniciativa pol Asturianu celebramos esta decisión y felicitamos a los grupos políticos que votaron a favor, y en especial a IU por presentar la propuesta, por apostar por la normalización del idioma en un ámbito tan importante para la visibilización de la lengua asturiana como son los autobuses urbanos, que recorren la ciudad y el concejo de Uviéu todos los días, pasando per ellos cientos de miles de usuarios cada año.
El paso es positivo, pero somos conscientes de que puede quedar en papel mojado, por lo que haremos un seguimiento continuado de los pasos que se dan, esperando que el trabajo se lleve adelante en un tiempo razonable. Esta es solo una de las muchas cuestiones pendientes alrededor del uso del asturiano por parte del Ayuntamiento de Oviedo/Uviéu y animamos a la administración dirijida por el alcalde Agustín Iglesias Caunedo a dar más pasos en el camino hacia un uso normal del asturiano por parte de la administración local de la capital asturiana.
Publicar un comentario

Archivos del Blog