5 d'ochobre Día de la Reciella 2014 Muséu del Pueblu d'Asturies



Fuente: Nota de l'Asociación “Reciella: Families pol asturianu”

El Día la Reciella, aventu qu’organiza  l’asociación “Reciella: Families pol asturianu” y que va tener llugar esti domingu 5 d’ochobre nel Muséu del Pueblu d’Asturies, yá tien programa zarráu.
Lo mesmo que na primer edición, celebrada nel mes de setiembre del añu pasáu, la programación, qu’entama a les 11 la mañana y rematará a les 7 la tarde cola danza prima, ta enllena d’actividaes de toa triba, simpre col asturianu como idioma vehicular.
Asina a partir de les 11.00 la mañana les asociaciones Trebeyos y Esbilla, van empobinar dos espacios con xuegos medievales y tradicionales asturianos respectivamente.
Un poco más alantre, a les 12.30 la mañana, ta prevista la exhibición infantil de Bolos organizada en collaboración cola Federación Asturiana, y que tendrá la bolera del Muséu del Pueblu d’Asturies como escenariu. Na mesma van participar neños y neñes federaes de la Peña Morcín, actuales subcampeones infantiles d’Asturies na modalidá de cuatriada.
Dempués de la xinta, que podrá realizase nel mesmu recintu al instalase un puestu de comida y bébora, el programa de tarde va entamar cola participación de los promotores de “El cantar del vasu“, iniciativa que tien por oxetu, pente medies del xuegu del vasu, visibilizar la importancia de la tresmisión xeneracional del idioma.

Una vuelta ximielgaos los vasos col cantar melgueru que los acompaña, ye tiempu de siguir cola música pente medies del taller d’instrumentos tradicionales dirixíu pol músicu David Varela, qu’entamará a les 17.00 hores de la tarde.
Una hora dempués, y como ramu a la xornada, tendrá llugar nel escenariu situáu nel Tendayu del Muséu’l conciertu acústicu de Pop Piquiñín, pal que tienen preparaes dos sorpreses: la participación de convidaos mui especiales y l’adelantu de dellos temes de “Nun mos gusten los llunes“, el so segundu discu n’asturianu.
Amás de toes estes actividaes, nel espaciu del Tendayu y el prau central van asitiase dellos puestos: los de lliteratura infantil y xuvenil de les editoriales Trabe y Pintar-Pintar, el de la Rede de Normalización Llingüística nos conceyos y el propiu de l’asociación Reciella, con información sobre l’asociación y dellos materiales nuevos y pintacares poniendo color a la Reciella a les 12 y 16.00 hores.


PROGRAMA: DÍA DE LA RECIELLA 2014
11.00 Xuegos Medievales (Trebeyos) y Xuegos Tradicionales Asturianos (Esbilla)
12.30 Exhibición Infantil de Cuatriada, Bolera del Muséu del Pueblu d’Asturies
POSA y XINTA
16.00 “El cantar del vasu”, Prau central
17.00 Taller d’Instrumentos Tradicionales, Tendayu
18.00 Pop Piquiñín n’Acústico, Tendayu
19.00 Danza Prima, Prau central
Amás: llibros, música, pintacares…

Dende l’asociación Reciella recordamos que los menores tienen de tar acompañaos por una persona adulta el tolos talleres y actividaes.

No hay comentarios:

Archivos del Blog