Asturies AntiTaurina y el proyecto de clases de toreo para niños en la playa de San Lorenzo de Gijón - Xixón

¡ÚLTIMA HORA!: El Ayuntamiento deniega el permiso para la actividad taurina infantil en San Lorenzo.

Fuente: Nota de prensa de Asturias AntoTaurina
Dende Darréu queremos espresar el nuesu refugu a la organización, un añu más, d’una “clase de toréu pa neños”, que va tener llugar na Playa San Llorienzu coincidiendo cola Feria de Begoña en Xixón.
Ye ésti un capítulu más de la promoción y puxu por parte l’Ayuntamientu Xixonés d’eventos qu’esparden “valores” como’l maltratu animal, el militarismu, l’españolismu…, pero esti casu concretu ye entá más grave si tenemos en cuenta’l receptor al que va empobináu: la población más mozo. Nesa llinia, dende la Mocedá d’Izquierda Soberanista señalamos les dos vertientes principales de denuncia d’esta cuestión: l’apoloxía del maltratu animal, y l’aculturización españolista.
Ye inalmisible que dende l’Ayuntamientu non solo se permita, sinon que se-y dea sofitu a cualquier actividá cola que “deprender” a neños y neñes a maltratar a un animal. La tauromaquia nun ye cultura, ye un elementu a erradicar del nuesu país.

De la mesma forma, ye tamién inalmisible l’aculturización españolista implícita nesti tipu d’actividaes, una vertiente más de les múltiples nes que se desendolca esta actulturización: feries d’abril, deturpación cultural al traviés de la TV pública asturiana, marxinación y represión d’espresiones culturales propies, etc.
Poro, entendemos que l’interés de la Casa Conseyu por caltener con vida, gracies a sovenciones, la
tauromaquia en Xixón –qu’añu a añu amosa l’escasu seguimientu que xenera nel pueblu asturianu- y actividaes derivaes d’esta, como les clases de toréu, tien la so principal desplicación nesti elementu d’esparder determinaos valores venceyaos al poder políticu y económicu que mos rixe: españolismu, maltratu animal, militarismu, machismu etc.
ASTURIES ANTITAURINA

Castellano

Clases de toreo para niños: apología del maltrato animal y aculturización.

Desde Darréu queremos expresar nuestro rechazo a la organización, un año más, de una “clase de  toreo para niños”que tendrá lugar en la Playa San Lorenzo coincidiendo con la Feria de Begoña en Gijón.
Es éste un capítulo más de la promoción por parte del Ayuntamiento de Gijón de eventos que difunden “valores” como el maltrato animal, el militarismo, el españolismo…, pero este caso concreto es aún más grave si tenemos en cuenta el receptor al que va encaminado: la población más joven. En esa línea, desde la Juventud de Izquierda Soberanista señalamos las dos vertientes principales de denuncia de esta cuestión: la apología del maltrato animal, y el aculturización españolista.
Es inadmisible que desde el Ayuntamiento no solo se permita, sinon que se dé apoyo a cualquier actividad con la que “aprender” a niños y niñas a maltratar a un animal. La tauromaquia no es cultura, es un elemento a erradicar de nuestro país.
A su vez, es también inalmisible el aculturización españolista implícita en este tipo de actividades, una vertiente más de las múltiples en las que se desenvuelve esta actulturización: ferias de abril, deturpación cultural a través de la TV pública asturiana, marginación y represión de expresiones culturales propias, etc.
Por tanto, entendemos que el interés del Ayuntamiento por mantener con vida, gracias a subvenciones, la tauromaquia en Gijón –que año a año muestra el escaso seguimiento que genera en el pueblo asturiano- y actividades derivadas de esta, como las clases de toreo, tiene su principal explicación en este elemento de difundir determinados valores asociados al poder político y económico que nos rige: españolismo, maltrato animal, militarismo, machismo etc.
ASTURIAS ANTITAURINA

No hay comentarios:

Archivos del Blog