El Asturianu interesa en Valencia: la Casa d'Asturies en Valencia pondrán en marcha un cursu d'asturianu

Antón de Marirreguera
Iniciativa pol Asturianu y la Casa d'Asturies en Valencia pondrán en marcha un cursu d'asturianu.
Tres un conceyu celebráu nos últimos díes  en Xixón ente miembros de les direutives de la Casa d'Asturies en Valencia y d'Iniciativa pol Asturianu, llegóse al alcuerdu de poner en marcha un cursu d'asturianu de forma conxunta nel llar d'esti centru asturianu asitiáu en territoriu valencianu.
Iniciativa pol Asturianu, que tien entamaes iniciatives formatives d'esti tipu en territoriu asturianu y en cursos a distancia, va echar un gabitu pa poner en marcha esti programa formativu, entregando materiales y guiando'l cursu, collaborando na so difusión y participando del procesu formativu.

Dende Iniciativa pol Asturianu nun podemos tar más satisfechos por esta nueva iniciativa de la que se va dar anuncia con más detalle a lo llargo del mes de setiembre. Felicitamos a la Casa d'Asturies en Valencia pol usu que fai yá davezu y con normalidá de la nuesa llingua y por esta iniciativa qu'aguardamos seya l'entamu de más collaboraciones. Animamos a otros centro asturianos a collaborar con nós n'iniciatives asemeyaes a esta.

Castellano
Iniciativa pol Asturianu y la Casa d'Asturies en Valencia pondrán en marcha un curso de asturiano.
Después de una reunión celebrada hace unos días en Xixón entre miembros de las directivas de la Casa d'Asturies en Valencia y de Iniciativa pol Asturianu, se ha llegado al acuerdo de poner en marcha un curso de asturianu de forma conjunta en la sede de este centro asturiano situado en territorio valenciano.
Iniciativa pol Asturianu, que tiene puestas en marcha iniciativas formativas de este tipo en territorio asturiano y en cursos a distancia, va a echar una mano para poner en marcha este programa formativo, entregando materiales y guiando el curso, colaborando en su difusión y participando del proceso formativo.
Desde Iniciativa pol Asturianu no podemos estar más satisfechos por esta nueva iniciativa de la que se va dar noticia con más detalle a lo largo del mes de septiembre. Felicitamos a la Casa d'Asturies en Valencia por el uso que hace ya de continuo y con normalidad de nuestra lengua y por esta iniciativa que esperamos sea el comienzo de más colaboraciones. Animamos a otros centro asturianos a colaborar con nosotros en iniciativas parecidas a esta.

No hay comentarios:

Archivos del Blog