Compromisu llama a participar en Xixón en la manifestación contra las subidas de la luz

Daniel Fernández, como portavoz nacional de Compromisu por Asturies, llamo a participar en la manifestación convocada por “Parad@s y Precari@s de Asturies” con el lema “Contra la subida de las eléctricas y el gobierno”, convocada para este jueves 9 de enero con salida a las 19:00 horas de la Plaza de L’Humedal de Xixón. Daniel Fernández asegura que las tarifas eléctricas no son admisibles ni socialmente ni como asturianos.

Fuente: Nota de prensa de Compromisu Asturias.
Compromisu por Asturies defiende que “más allá del juego actual de la anulación última subasta eléctrica por parte del gobierno, la subida acumulada de más del 70% en los últimos 10 años, unida al creciente importe del mal llamado déficit tarifario, muestra que el mercado eléctrico se ha convertido en un sistema oligárquico secuestrado por las grandes empresas energéticas, con el beneplácito de los sucesivos gobierno del PSOE y el PP”.

Para Compromisu por Asturies “esta oligarquía beneficia al PP y PSOE en grandes contratos para ex presidentes y ex ministros, en una práctica de corrupción legal que utiliza a los ciudadanos como paganinis del sistema político-empresarial que dirige el estado español desde la Transición” cuyo culmen “ha sido la privatización de Endesa, lo cual allanó el camino para las subidas de luz generalizadas e injustificadas”.
Desde Compromisu por Asturies consideran que “Asturies como eje central de un sistema de producción eléctrica dónde teníamos que producir energía para otras zonas del Estado en la época del ficticio crecimiento económico, sabemos mejor que nadie lo que supone este sistema oligárquico de la energía”.
Así “nos instalaron una regasificadora ilegal en el Muselón innecesaria y que puede acabar desmantelada por sentencia judicial, y nos quieren imponer una incineradora de basura cuya única justificación posible es la quema de basura de fuera de Asturies para producir energía, y siguen queriendo tejer una red de líneas de alta tensión que nos impedirá desarrollar otras actividades económicas más rentables y con menos impacto medioambiental”.
Daniel Fernández insistió que por “todos estos motivos, tenemos que participar en la manifestación convocada contra esta política energética, que sólo atiende a las necesidades de grandes empresarios y políticos”.

Asturiano.
Compromisu llama a participar na manifestación contra les xubíes de la lluz.
Daniel Fernández asegura que les tarifes eléctriques nun son almitibles nin socialmente nin como asturianos.
Daniel Fernández, como voceru nacional de Compromisu por Asturies, llamo a participar na manifestación convocada por “Parad@s y Precari@s de Asturies” col lema “Contra la xubida de les eléctriques y el gobiernu”, convocada pa esti xueves 9 de xineru con salida a les 19:00 hores de la Plaza de L’Humedal de Xixón.
Compromisu por Asturies defende que “más allá del xuegu actual de l'anulación última puya eléctrica per parte del gobiernu, la xubida acumulada de más del 70% nos postreros 10 años, xunida al creciente importe del mal llamáu déficit tarifario, amuesa que'l mercáu eléctricu convirtióse nun sistema oligárquicu secuestráu poles grandes empreses enerxétiques, col beneplácito de los socesivos gobiernu del PSOE y el PP”
Para Compromisu por Asturies “esta oligarquía beneficia al PP y PSOE en grandes contratos pa ex presidentes y ex ministros, nuna práctica de corrupción llegal qu'utiliza a los ciudadanos como paganinis del sistema políticu-empresarial que dirixe l'estáu español dende la Transición” que'l so culmen “foi la privatización d'Endesa, lo cual allanó el camín pa les xubíes de lluz xeneralizaes ya inxustificaes”.
Dende Compromisu por Asturies consideren que “Asturies como exa central d'un sistema de producción eléctrica ónde teníamos que producir enerxía pa otres zones del Estáu na dómina de la ficticia crecedera económica, sabemos meyor que naide lo que supon esti sistema oligárquicu de la enerxía”.
Asina “nos instalaron una regasificadora illegal nel Muselón innecesaria y que puede acabar esmantelada por sentencia xudicial, y quieren imponenos una incineradora de basura que la so única xustificación posible ye la quema de basura de fora de Asturies pa producir enerxía, y siguen queriendo texer una rede de llínees d'alta tensión que nos torgar desenvolver otres actividaes económiques más rentables y con menos impactu medioambiental”.
Daniel Fernández aportunó que por “toos estos motivos, tenemos que participar na manifestación convocada contra esta política enerxética, que namá atiende a les necesidaes de grandes empresarios y políticos”.
Publicar un comentario

Archivos del Blog