Concentración en L'Entregu "contra los llavaos de cara de la patronal cacique y especuladora"

Nota de prensa de Conceyu Abiertu

Al rodiu d'unes 40 persones axuntámonos en L'Entregu pa denunciar la farsa del eventu “Conecta 4x4”, qu'entamana la patronal, cola Fundación Botín a la cabeza y la collaboración del PSOE de Llangréu y Samartín del Rei Aurelio. Conceyu Abiertu por SMRA y por Llangréu llamó fai unos díes a movilizase pa denunciar esti eventu hipócrita que trata d'amosar una imaxe social del coleutivu empresarial, el mesmu qu'especula col dineru de los y les trabayadores, precariza l'emplegu y echa a la xente a la cai a coste cero gracies a la so natura cacique y la complicidá de les últimes reformes llaborales de PSOE y PP.

Les persones ellí aconceyaes fiximos un repartu de materiales onde espeyabemos la nuesa esmolición col eventu pol so cinismu y denunciabemos la grave que viven los nuesos conceyos. Dende Conceyu Abiertu presentámonos con una pancarta onde podía lleese “Banqueros y lladrones a prisión, más trabayu y menos cuentu”. Na pancarta podía vese al señor Botín tocando una campana, espeyando asina'l tresfondu d'esti eventu que la so Fundación entamaba en L'Entregu.Dende Conceyu Abiertu en SMRA y Llangréu nun vamos dexar de reivindicar un futuru dignu y estable pa los nuesos pueblos nin tampocu vamos siguir permitiendo que nesta época de crisis la patronal que conderga a la miseria a miles d'asturianos faiga esti tipu d'actos posibilistes ya hipócrites a más nun poder. Entendemos qu'hemos de salir d'esta crisis socioeconómica y política pola izquierda, faciendo de la movilización social dende la base un motor de tresformación col que lleguemos a un nuevu escenariu, un modelu económicu al serviciu de les necesidaes de les persones y non de los especuladores.
Pa finar, queremos da-y les gracies a la xente d'ADEPAVAN por acudir a la convocatoria y dinamizar l'actu, a la xente del Centru Social La Semiente por sofitar l'actu públicamente y respuender cola so presencia nel mesmu y tamién a los compañeros de Compromisu pol Nalón pola so presencia. Asina, tamién queremos agradecer fonderamente l'asistencia a tolos vecinos d'estos conceyos que nos acompañaron nel actu. Paez que dende la base dalgo ta camudando y güei ta más cerca qu'ayeri la unidá popular y d'aición nel Valle'l Nalón.
¡Nin un respiru a los qu'especulen col nuesu futuru y roben el mesmu!
¡Futuru pa los nuesos conceyos! ¡Puxa la llucha de la clas trabayadora!

Castellano
Concentración contra los lavados de cara de la patronal cacique y especuladora.
Alrededor de unas 40 personas juntámonos en L'Entregu para denunciar la farsa del evento “Conecta 4x4”, que organizaba la patronal con la Fundación Botín a la cabeza y la colaboración del PSOE de Llangréu y Samartín del Rei Aurelio. Conceyu Abiertu por SMRA y Llangréu llamó hace unos días a movilizarse para denunciar este evento hipócrita que trata de mostrar una imagen social del colectivo empresarial, el mismo que especula con el dinero de los y las trabajadoras, precariza el empleo y echa a la gente a la calle a coste cero gracias a su naturaleza cacique y la complicidad de las últimas reformas laborales de PSOE y PP.
Las personas allí reunidas hicimos un reparto de materiales donde mostrábamos nuestra preocupación con el evento por su cinismo y denuncíabamos la grave situación que viven nuestros concejos. Desde Conceyu Abiertu nos presentamos con una pancarta donde podía leerse “Banqueros y ladrones a presión, más trabajo y menos cuento”. En la pancarta podía verse al señor Botín tocando una campana, mostrando así el trasfondo de este evento que su Fundación organizaba en L'Entregu.
Desde Conceyu Abiertu en SMRA y Llangréu no vamos a dejar de reivindicar un futuro digno y estable para nuestros pueblos ni tampoco vamos a seguir permitiendo que en esta época de crisis la patronal que condena a la miseria a miles de asturianos haga este tipo de actos posibilistas e hipócritas a más no poder. Entendemos que hemos de salir de esta crisis socioeconómica y política por la izquierda, haciendo de la movilización social desde la base un motor de transformación con el que lleguemos a un nuevo escenario, un modelo económico al servicio de las necesidades de las personas y no de los especuladores.
Para acabar, queremos darle las gracias a la gente de ADEPAVAN por acudir a la convocatoria y dinamizar el acto, a la gente del Centro Social La Semiente por apoyar el acto públicamente y responder con su presencia en el mismo y también a los compañeros de Compromisu pol Nalón por la presencia. Así, también queremos agradecer profundamente la asistencia a tolos vecinos de estos concejos que nos acompañaron en el acto. Parece que desde la base algo está cambiando y hoy está más cerca que ayer la unidad popular y de acción en el Valle del Nalón.
¡Ni un respiro a los que especulan con nuestro futuro y roban el mismo!
¡Futuro para nuestros concejos! ¡Viva la lucha de la clase trabajadora!

No hay comentarios:

Archivos del Blog