Corríes de toros: nin en Xixón nin nenyuri. Manifestación antitaurina 17 d'agostu

Corríes de toros: nin en Xixón nin nenyuri
Ta desendolcándose en Xixón la conocía como "Feria de Begoña", eventu taurín que supón el principal requexu del maltratu animal deriváu de les corrides de toros nel nuesu país. Ye amás esta una actividá que nun sedría posible nin vidable ensin les sovenciones municipales, dao que cada añu ye menor el públicu asistente y l'interés que xenera esti tipu d'eventos en Xixón y el restu d'Asturies.
En cualquier casu, con munchu o pocu públicu o viabilidá, dende Darréu consideramos inalmisible que se permita cualquier eventu que suponga'l maltratu animal nel nuesu país, y ye que les corríes de toros vienen amás acompañaes d'elementos reaccionarios como l'españolismu, el machismu, etc, col beneplácitu y el sofitu de les instituciones, que bien per aición -sovenciones y otres ayudes- o per omisión n'otros casos -la non prohibición na Xunta Xeneral de les corríes de toros- faen posible esti tipu d'actividaes.

Poro, la Mocedá d'Izquierda Soberanista sofita y fae llamáu a participar na manifestación antitaurina que tendrá entamu esti domingu a les 16:30 na Prazuela San Miguel de Xixón, y na que va a tener llugar un nuevu bloque #LluchandoPolaSoberanía, por una Asturies llibre, tamién del maltratu animal.

Castellano
Corridas de toros: ni en Gijón ni en ningún sitio
Está desarrollándose en Gijón lo conocida como "Feria de Begoña", evento taurino que supone el principal foco del maltrato animal derivado de las corridas de toros en nuestro país. Es además esta una actividad que no sería posible ni viable sin las subvenciones municipales, dado que cada año es menor el público asistente y el interés que genera este tipo de eventos en Gijón y el resto de Asturias.
En cualquier caso, con mucho o poco público o viabilidad, desde Darréu consideramos inadmisible que se permita cualquier evento que suponga el maltrato animal en nuestro país, y es que las corridas de toros vienen además acompañadas de elementos reaccionarios como el españolismo, el machismo, etc, con el beneplácito y el apoyo de las instituciones, que bien por acción -subvenciones y otras ayudas- o por omisión en otros casos -la no prohibición en la Junta General de las corridas de toros- posibilitan este tipo de actividades.
Por tanto, la Juventud de Izquierda Soberanista apoya y hace llamado a participar en la manifestación antitaurina que tendrá inicio este domingo a las 16:30 en la Plazuela San Miguel de Gijón, y en la que va a tener lugar un nuevo bloque #LluchandoPolaSoberanía, por una Asturias libre, también del maltrato animal.

No hay comentarios:

Archivos del Blog